thailand fly
Fra : Jørn Haulund

Dato : 09-01-01 23:22

Hej

Vi skal til Thailand i maj eller juni. Er der nogen der har kendskab til
billige flybilletter?

Jørn

Fra : jkj

Dato : 09-01-01 23:51

Svært at sige, ring rundt til rejseselskaberne. Det sker at et af
flyselskaberne kører en kampagne til Thailand og i så kan komme billigt
afsted, ellers skal I regne med ca. 5000 kr.

Fra : Steen Johansen

Dato : 10-01-01 12:19

FDM i Odense 3800 kr + skat Russerne der er OK bortset fra 6 timer i Moskva
på hjemturen
MvH Steen
jkj <jkj@post11.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93g45p$ga4$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Carsten Keller

Dato : 10-01-01 12:38

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message
> FDM i Odense 3800 kr + skat Russerne der er OK bortset fra 6 timer i
Moskva
> på hjemturen

Vi havde 8+ timer i Moskva på vej til Malaysia i sommer. Set i bakspejlet
ville jeg nok næsten hellere have betalt de ekstra 1000...
Keller

Fra : Steen Johansen

Dato : 10-01-01 22:14

Carsten Keller <c.keller@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qQX66.6686$Hy.143138@twister.sunsite.dk...

> [...]
>
> Vi havde 8+ timer i Moskva på vej til Malaysia i sommer. Set i bakspejlet
> ville jeg nok næsten hellere have betalt de ekstra 1000...
<<<<<<
Vidste du det i forvejen, at der var 8+ i Moskva.?
Jeg vil godt sidde på min hale i 8 timer for 1000 skattefrie
kr.(fattigdommens hæslige ansigt)
MvH Steen

Fra : jkj

Dato : 10-01-01 22:40

Jeg har prøvet begge dele. Både den billige løsning med ventetid på omkring
8 timer hvor jeg har fløjet med Aeroflot og Balkan Air og den ca. 1000 kr.
dyrere løsning uden ventetid med British Airways, KLM, Lufthansa og Swiss
Air. Jeg ville uden at blinke give de 1000 kr. ekstra. Pengene skal nok
række til en god ferie i Thailand alligevel.

JK

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-01-01 10:13

jkj <jkj@post11.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93ikcd$i9h$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>
> JK
>
> British Airways tager 12 timers flyvetid mod Aeroflot og Balkan Air der
tager 9 timer og 3 ekstra timer på pinden og 1000 kr--------------Balkan Air
har ikke længere forbindelse til Bangkok, desværre på hjemturen var en
overnatning i Sofia og vi kom til kastrup dagen efter kl 11.Så hvis du
regner det hele med anser jeg det for nogle dyre timer der er sparet.
MvH Steen

Fra : N/A

Dato : 11-01-01 10:26

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-01-01 10:26

per <per_l_hansen@kb.kk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Mbd76.15$Ed2.856@news.get2net.dk...
> Jeg har prøvet pga.fejl på fly at være på hotelværelse 1 døgn uden at
kunne
> forlade dette - Jeg flyver aldrig Aeroflot mere så jeg flyver normalt
> swissair. Men næste uge skal jeg flyve med SAS til Amsterdam og derfra
> EVAAIR til Bangkok, til en pris lige under 5300 for 6 mdr. billet med 1
> gratis ændring af hjemrejse. Billet til 45 dage koster 4490.
> Fordelen ved at flyve med bl. a. Swissair er at du samtidig med den gode
> service også kan optjene miles. 2 gange til Thailand har du tjent 1 gratis
> rejse på Buisness clacc i Euoropa og Nordafrikae
<<<<<<<
Jeg har også prøvet at få en ekstra overnatning med Aeroflot (fra
Bangkok1994)og SAS ( fra USA1995) og British Airways, (fra Libanon1996)
og jeg har stået og ventet på min bagage, hvor den først er ankommet flere
dage efter 3 gange to gange med British Airways og 1 gang med Amerikanerne
sidste år hvor jeg var til Blues festival i Chicago. Så der sker fejl i alle
selskaber.
MvH Steen

Fra : Carsten Keller

Dato : 11-01-01 10:52

> Vidste du det i forvejen, at der var 8+ i Moskva.?
> Jeg vil godt sidde på min hale i 8 timer for 1000 skattefrie
> kr.(fattigdommens hæslige ansigt)

Ja, vi vidste det godt, men det var første gang i Moskva, og jeg havde
regnet med at det var en lufthavn ligesom alle andre. Vi sad der fra kl. 17
til 01 hvorefter vi kunne komme ud i flyet. Vi brugte 15 minutter på at gå
igennem (rundt om) lufthavnen, og sad derefter og hang i et par timer. Vi
ville ikke spise tidligt, for der skulle jo også være noget at lave senere
på aftenen. Da vi så ville spise kl. 20.30 var alle restauranter lukkede, og
vi måtte nøjes med en 3-lags sandwich til cafepriser (Århus).
Under normale omstændigheder kan jeg sagtens beskæftige mig selv i en
lufthavn. Om ikke andet kan man tage et rullende fortov ud i yderste finger
og kigge på flyene (der er stadig ret meget barn i mig). Men i Moskva kan
man ikke engang se flyene. Det er på en eller anden måde lykkedes
arkitekterne at blokere enhver udsigt. De vægge man så må nøjes med har de
til gengæld malet i brune og grå nuancer.
Men udover lufthavnen, har jeg intet at udsætte på Aeroflot. Flyene og maden
var fuldt på højde med andre selskaber (ikke helt BA), og der var stort set
ingen forsinkelser. Hvis jeg næste gang kan få en billet med kun et par
timers ventetid vil jeg ikke tøve med at flyve med dem igen. Men ellers
bliver det nok en af de andre.
Keller

Fra : Pierre

Dato : 12-01-01 03:05

Hvad med Thai Airways som er et godt selskab og er med i Star Alliance ?
De har normalt billige flybiletter.

Pierre