Arkivering i Outlook 2000
Fra : Anders Petersen

Dato : 08-11-01 01:30

Mine mails hober sig op, og da jeg engang slog autoarkivering fra går det
sløvere og sløvere. Ville det hjælpe at skille dem ud i mapper - eller kn
jeg blot genaktivere autoarkivering? Her syens jeg bare at kunne huske, at
søgning i gamle mils blev mere besværligt... men det er måske bare mig?

/Anders

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 11-11-01 17:42

Anders Petersen <anders@ARGHgadefejer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9153F66DFE7Eandersgadefejerdk@212.54.64.135...
> [...]
> søgning i gamle mils blev mere besværligt... men det er måske bare mig?

Hej Anders,

Jeg gør det at autoarkiveringen flytter mails ud i selvstændige filer der så
har det samme navn som den mappe de kommer fra.
På den måde er det hurtigt at finde tilbage til en bestemt mail.
Under autoarkivering kan du vælge hvor den pågældende mappes indhold skal
flyttes hen. Indtast her navnet på den ønskede fil og vupti...
Findes filen ikke i forvejen oprettes den automatisk når du beder om at få
gemt i den.
Skal du senere finde en mail fra den pågældende mappe kan du bare åbne den
via Filer > Åbn > Privatmappefil (.pst).
På den måde er krymper din hovedfil ganske dramatisk (min gjorde i hvert
fald).

Ole Gaarde Kristensen