Sangen: You you you, you the one I die for~
Fra : Jørgen Terkelsen

Dato : 07-11-01 23:01

Hej

Er der nogle der kan oplyse mig titel og gruppe/sanger på sanger der starter
med:
You you you, you the one I die for

På forhånd tak

Jørgen Terkelsen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-11-01 00:45

Alvin Stardust: "You YouYou" Tekst og musik at Peter Shelley

mvh Flying Hotdogs

Fra : Jørgen Terkelsen

Dato : 09-11-01 10:21

> Alvin Stardust: "You YouYou" Tekst og musik at Peter Shelley

Jeg har selv fundet ud af at det er sangen fra DSBs reklame jeg søger.
Vistnok sunget af Mark Linn men om Alvin Stardust er den oprindelige
indehaver af nummeret vil jeg prøve at undersøge.

... ellers tak for tippet.
Jørgen Terkelsen