Stofanet og news server - endnu engang
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 07-11-01 20:49

Hej.

Så er den igen gal med news.stofanet.dk og har været det i nogle uger
nu. Nogle gange kan jeg ikke få forbindelse, andre gange siger den
"Message not available anymore", osv. osv. osv.

Så ringede jeg for 3 ugers tid siden til Stofa support og fik af vide
at der blev kigget på det. Idag blev jeg så utålmodig igen og ringede
endnu engang. Jeg fik ikke noget svar på hvad der skete, men fik
istedet af vide at jeg kunne bruge news.inet.tele.dk. Det kan jeg
selvfølgelig ikke fordi at jeg kobler op via Stofanet. Men det gad jeg
nu ikke sige, han var simpelthent for uvidende (jeg håber du læser med
her kære supporter) eller også ville han bare ha' mig til at lægge
røret på igen.

Supporteren havde desuden også en bemærkning mht. teledk serveren:
"Den er selvfølgelig noget mindre end vores, men nok mere stabil". Ja
tak, hvad dælen kan jeg bruge den bemærkning til?

Så jeg vil sige til dem der påtænker at installere Stofanet, gør det
for guds skyld ikke for at bruge deres newsserver. Jeg har nu brugt
Stofanet i nogle år og newsserveren har ikke været stabil i en eneste
måned af gangen!

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : UlleDulle

Dato : 07-11-01 22:20

On Wed, 07 Nov 2001 20:48:44 +0100, Brian B. Christensen
<nope@nope.nope> wrote:

> [...]
>for guds skyld ikke for at bruge deres newsserver. Jeg har nu brugt
>Stofanet i nogle år og newsserveren har ikke været stabil i en eneste

Brug news.telia.dk. Det er nok denne server, at supporteren har ment.

Mvh Ulrich