Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop eller Fireworks?
Fra : Kickeye

Dato : 07-11-01 16:56

Er der nogen i denne gruppe som er tilhængere af Fireworks?

Mit indtryk er at Photoshop er det foretrukne program, men måske nogen kan
fortælle om nogen af Fireworks' bedre sider?

/kickeye/

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-11-01 17:34

> Mit indtryk er at Photoshop er det foretrukne program, men måske nogen kan
> fortælle om nogen af Fireworks' bedre sider?

Jeg er normalt tilhænger af PS. Men bruger FW hvis jeg skal udarbejde design
til en side. Det er nemt at sætte det op på en web-agtig måde, med rollovers
(hvilket jo egentlig også er meningen med det). Det er nemmere at håndtere
simpel grafik i FW. Men PS er stadig kongen!

/Martin

Fra : Alexander

Dato : 10-11-01 20:04

hej.
Jeg her 100% fan af Fireworks , og selv om jeg har Ps installered bruger den
ikke så tit.
Måske fordi den er lidt svært at bruge, fireworks er lige til at komme
igang, og man kan meget hurtig få laved det man skal lave.
Fireworks rules. / vektor grafik er en good side af fireworks.

Hilsen
Alexander

Fra : Mike Ingvorsen

Dato : 13-11-01 23:00

hørt! og fireworks arbejder supergodt sammen med dreamweaver. ikke så dumt
endda!

Mike

--
www.majkeinar.dk
så er den opdateret!

http://www.alcor.org
Fordi flydende nitrogen er din ven i døden.