Findes der sådan et grafikkort
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-11-01 10:35

Hej

Findes der et grafikkort som har alle nedenstående funktioner:

- DualHead
- TV IN / OUT (Både ind og ud!).
- Nogenlunde 3D grafik.

Jeg har nemlig brug for: 2 skærme, TV in til mit videokamera og i ny og næ
lidt 3D grafik !

Svar gerne per mail !

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Michael Vilhelmsen

Fra : Nikolaj Bardram

Dato : 07-11-01 11:23

www.matrox.com
Ja det gør der
Matrox dualhead Tv/in tv/out 32mb ram

Fra : Nicolai Thomsen

Dato : 07-11-01 11:21

Hvad med det nye Radeon 85000 all-in-wonder !!
Skulle have meget gode 2d og 3d + allmulig tilslutnings muligheder !!

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-11-01 11:31

Koster også derefter, men OK.

Fra : Nicolai Thomsen

Dato : 07-11-01 11:36

Prøv ellers Ati Radeon 64 MB DDR
Kan osse fås i en all-in-wonder udgave.
Asus har vist osse lavet et Geforce 2Mx med alle tilslutningsmulighederne

Se på www.edbpriser.dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-11-01 18:47

On Wed, 7 Nov 2001 11:20:43 +0100, Nicolai Thomsen wrote:

>Hvad med det nye Radeon 85000 all-in-wonder !!
>Skulle have meget gode 2d og 3d + allmulig tilslutnings muligheder !!

Så er det jo ikke DualHead (DualHead er hvad Matrox kalder deres
splitscreen implementation) ....
Couldn't resist

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Anthony's Law of Force: Don't force it - get a bigger hammer.