Winfast Geforce2MX400 64 M m/t-out
Fra : René Lone.

Dato : 07-11-01 07:04

Winfast Geforce2MX400 64 M m/t-out
Hej jeg får sådan et grafikkort ,er der en der kan fortælle mig hvor jeg
opgradere det?

--
Venlig hilsen René og Lone Ibsen.
rene-lone@mail.dk

Fra : Armitage

Dato : 07-11-01 14:28

"René Lone." <rene-lone@mail.dk> wrote in message
> Winfast Geforce2MX400 64 M m/t-out
> Hej jeg får sådan et grafikkort ,er der en der kan fortælle mig hvor jeg
> opgradere det?

Ved at købe et nyt Du kan overclocke det ved at gå i 'display
properties' (højre klik på et tomt skrivebord) derefter 'settings' og så
'advanced' der efter er der vist en indstilling som hedder 'yderligre
egenskaber' klik på den og så skulle du kunne se et faneblad der hedder
clockfrekvenser og her kan du overclocke kortet. Mit MX kører med 220/210 og
dit MX400 kan sandsynligvis klare endnu mere på core. Jo højere du kan få
rammen op jo bedre da det er det vigtigste parameter. Beskrivelsen er lavet
efter hukommelsen så det er ikke helt sikkeret at den passer 100% men nu ved
du hvor du skal lede