Krabi
Fra : P. Sørensen

Dato : 23-12-00 18:30

"Chicken Island" omtales ofte i artikler vedr. Krabi området. Hvor er det?
er det i virkeligheden RaiLeh der er tale om?
Preben S

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 23-12-00 21:19

nope, raileh beach ligger 5-10 min sejlads væk fra Ao Nang stranden i
long-tail boats.
Hvorimod Chicken islands ligger omkring en halv til hel time væk(har kun
sejlet derud med sejlbåd, er derfor lidt i tvivl om tiden), men under alle
omstændigheder længere væk end raileh beach.

Hilsner

Kim Jørgensen

Var på Krabi i novenber, mail hvis jeg kan hjælpe

Fra : P. Sørensen

Dato : 24-12-00 00:16

Så Ao Nang stranden er der, hvor "man bor" generelt, og så tager på dagsture
ud til de andre strande, eller hva?.
Og kan du anbefale et godt hotel, på stranden, gerne også med pool?
Preben