fødselsdag
Fra : Frank Christensen

Dato : 17-12-00 11:32

Hej søde Vibeke.

Hjertelig tillykke med fødselsdagen i går. Jeg ved ikke om du kunne mærke
det - men jeg tænkte altså på dig , alligevel glemte jeg at ringe, så måske
er "svedeklubben" alligevel ikke det rigtige navn, måske skulle det hellere
være "senilklubben"!!!!

Vi skal hente juletræ idag, men har kun et barn der gider med, så det må
vist siges at det mest er for vores egen skyld, at vi henter på landet
istedet for i Rema!!

Er du mon klar til julen? Vi mangler stort set bare konfekten - den laver vi
iaften når Frank er taget på arbejde. Han har nemlig nu hvor han er startet
i Hjørring de mest mærkelige arbejdstider, så det med at planlægge alting i
god tid, det er slut. Selvfølgelig er der så andre fordele, såsom f.eks.
ingen kørsel og JEG HAR BILEN IGEN!!!!!!!

Hils resten af familien

Mange fødselsdagsknus fra Annette

Ps: Jeg synters altså at du er sød, det er ikke kun for af slege fordi jeg
glemte igår.

Fra : Ole Tranberg

Dato : 17-12-00 14:20

"Frank Christensen" <netfra@email.dk> skrev:

> Hej søde Vibeke.
> [...]
>
> Mange fødselsdagsknus fra Annette

Hej Annette.

Det er vi da glade for at du ville dele med os

--
sincerely, Ole Tranberg
(address is valid)

Fra : Bo

Dato : 17-12-00 16:10

"Frank Christensen" <netfra@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mange fødselsdagsknus fra Annette
>
> Ps: Jeg synters altså at du er sød, det er ikke kun for af slege fordi jeg

Øh, hvad har det med gruppen at gøre ? Er du ikke kommet til at lave en
fejl ?

K.h.
Bo