E-Mail
webnoob 5265
Hjælp til .pst fil
Fra : Phille

Dato : 06-11-01 15:42

Hvorfor kan jeg ikke importere min .pst fil ???

Jeg får meddelelsen: Egenskaberne for denne informationstjenste skal
defineres inden brug

Jeg prøver at gøre følgene: Filer -> Importer/Eksporter -> Importer fra et
andet program -> Filen med private mapper
osv. osv. osv.

Phille

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-11-01 16:59

Tue, 6 Nov 2001 15:41:40 +0100, skrev "Phille" <Phille@axxx.dk>:

>Jeg får meddelelsen: Egenskaberne for denne informationstjenste skal
>defineres inden brug

Har den været på en cd og er således skrivebeskyttet? (i så fald
fjernes skrivebeskyttelsen).
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Phille

Dato : 06-11-01 18:35

Hej Knud

Jeg har fjernet skrivebeskyttelsen !!!

Phille

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 07-11-01 20:26

Phille skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:
> Hvorfor kan jeg ikke importere min .pst fil ???
[klip]
Du har oprettet 1 konto til at starte med inden du prøver at importere
filen, ikke?

--
knæk og bræk
Morten @ E-bronx

Fra : Phille

Dato : 07-11-01 21:33

Jo det har jeg nemlig.
Det går måske ikke ???

Phille

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 08-11-01 13:13

Phille skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:
> Jo det har jeg nemlig.
> Det går måske ikke ???

Jojo, det er jo nødvendigt (medmindre du har gang i en preinstallation)
Men jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke bare kan gå op under Filer > Åbn >
Outlook-datafil og så vælge den .pst-fil du vil bruge...

--
knæk og bræk
Morten @ E-bronx

Fra : Phille