Telmore skifter til Sonofon ! (måske )
Fra : Ulrich J

Dato : 06-11-01 09:18

Jeg kan lige se det for mig !

Frank Rasmussen og Ulrik Bulov sidder og fohandler om net skift, han tager
sonofons latterlige kort frem som lyver om deres dækning.

Jeg laver en smædekampagne om telmore hvis det sker !

Det er totalt rystende, så er tilmore sikker på at lide døden i fogedretten
og Frank Rasmussen er nød til at køre sin Ferrari ( tidligere var det John
Trolles ) i havnen !!!

Tak for nu, og afventer situationen

Husk at du kan se udviklingen på www.mobilsiden.dk

Fra : Anon

Dato : 06-11-01 14:04

> [...]
> og Frank Rasmussen er nød til at køre sin Ferrari ( tidligere var det John

Jeg mente ellers at sonofons net var stort set ligesågodt?

Fra : Ulrich J

Dato : 06-11-01 15:46

Sonofons net er meget meget dårligere end TDC.

Et lille eksempel er i området hvor polle filmene er optaget, der er
simpelthen så dårlig forbindelse at producerne og skuespiller i
reklamefilmene var nødsaget til at tale i TDC telefoner !!!

De 40 milioner der er kastet i polle filmene burde være brugt på antenne
master !

Tidligere sur sonofon kunde

Nu snart tidligere Telmore kunde

og Ny TDC Kunde ...

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-11-01 16:00

On Tue, 6 Nov 2001 15:45:51 +0100, "Ulrich J"
<cfp11718@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>simpelthen så dårlig forbindelse at producerne og skuespiller i
>reklamefilmene var nødsaget til at tale i TDC telefoner !!!

Har du snakket med produceren eller skuespilleren siden du har denne
viden?? Eller hvor har du belæg for denne påstånd?

Det skal så også hermed påpeges at jeg ikke ligefrem er Sonofonfan :)
Der er visse pletter her på Bornholm hvor Sonofon ikke dækker hvor der
er fuld dækning hos TDC (vic eller hvad de nu har tænkt sig at kalde
sig i den her uge).

Derudover har jeg været udsat for lige det modsatte på Sjælland hvor
det var Sonfon der havde den bedste dækning og omvendt osv osv osv osv
og sådan kan man blive ved.

Telmore vil ganske givet miste kunder på at de evt. skifter til
Sonofon men også få andre kunder istedet.

Lars

Fra : John K

Dato : 06-11-01 17:13

> Sonofons net er meget meget dårligere end TDC.

Ud fra nedenstående påstand - NEJ.

> Et lille eksempel er i området hvor polle filmene er optaget, der er
> simpelthen så dårlig forbindelse at producerne og skuespiller i
> reklamefilmene var nødsaget til at tale i TDC telefoner !!!

Ja og jeg kan så komme med eksempler på steder hvor Sonofon's dækning er
bedre end TDC Mobil's - blandt andet her hvor jeg bor.
Deres procentvise dækning over hele landet er stort set ens, men der kan
være områder hvor det ene selskab dækker bedre end det andet.
Sonofon har blandt andet søgt Haarby Kommune om tilladelse til at sætte
antenner op i fjernvarmeskorstenen, men fik afslag.

Mvh

John K

Fra : alwresuihalert

Dato : 06-11-01 18:15

snip
> Sonofon har blandt andet søgt Haarby Kommune om tilladelse til at sætte
> antenner op i fjernvarmeskorstenen, men fik afslag.

Hvad kan man bruge det til, hvis TDC dækker bedre? Man kan synes at det er
uretfærdigt, men det gør ikke Sonofons dækning bedre.

Fra : John K

Dato : 07-11-01 00:45

> Hvad kan man bruge det til, hvis TDC dækker bedre?

Som en forklaring på hvorfor Sonofon for eksempel har en dårlig dækning i
Haarby Kommune.

> Man kan synes at det er
> uretfærdigt, men det gør ikke Sonofons dækning bedre.

Næh ikke i dit tilfælde. Jeg så gerne at Telmore flyttede - her hvor jeg bor
er Sonofons dækning nemlig bedre.

Mvh

John K

Fra : Kim Bjoern

Dato : 07-11-01 07:33

> Næh ikke i dit tilfælde. Jeg så gerne at Telmore flyttede - her hvor jeg
bor
> er Sonofons dækning nemlig bedre.

Ditto!

Oplevede ved skift til TDC via Telmore/Tiscali at kvaliteten faldt så
drastisk generelt, at jeg var nødt til at gøre noget ved det. Det var
generelt et drop i kvaliteten på strækningen med toget mellem Randers og
København. samt midtjylland og nordsjælland.

Mvh Kim

Fra : Erik Corry

Dato : 07-11-01 10:00

John K <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> wrote:

> Næh ikke i dit tilfælde. Jeg så gerne at Telmore flyttede - her hvor jeg bor
> er Sonofons dækning nemlig bedre.

Så synes jeg du skal lave en smædekampagne mod Telmore, hvis de _ikke_
flytter.

Bare for symmetries skyld

--
Erik Corry erik@arbat.com Ceterum censeo, Microsoftem esse delendam!
Interviewer: "Real programmers use cat as their editor."

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-11-01 16:00

> Jeg mente ellers at sonofons net var stort set ligesågodt?

Det er det også, men nogle steder dækker TDC bedst og andre steder dækker
Sonofon bedst, så det kommer an på hvor man bor, hvem af de to der dækker
bedst.

Fra : John K

Dato : 06-11-01 17:09

John

> Jeg mente ellers at sonofons net var stort set ligesågodt?

Er det også. Der er visse geografiske områder hvor det ene net er bedre end
det andet, men alt i alt går det lige op.

Mvh

John K

Fra : Kim Bjoern

Dato : 06-11-01 16:22

"Ulrich J" <cfp11718@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sonofons latterlige kort frem som lyver om deres dækning.
>
> Jeg laver en smædekampagne om telmore hvis det sker !

Jeg stoler ikke på dig og dine postulater over en dørtærskel!

Og trusler herinde, uanset hvilken art og mod hvem, accepteres ikke!

*PLONK*

Kim

Fra : KGB

Dato : 06-11-01 21:08

> *PLONK*

PLONK ??

Fra : Devast8or

Dato : 06-11-01 21:09

PLONK er lyden af en person der rammer et killfilter.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : KGB

Dato : 06-11-01 21:47

killfilter ??

Fra : Devast8or

Dato : 06-11-01 22:08

De fleste newsreadere har en funktion så man kan ignorere en person, i
Outlook Express hedder den "Block Sender". Listen over folk der skal
ignoreres kaldes et killfilter (nogle kalder det også killfile). Det svarer
til at hvis du stod ved siden af personen, så hver gang den person siger
noget tager du hænderne op over ørerne og råber "LA LA LA LA LA LA" eller
noget i den stil :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : KGB

Dato : 06-11-01 22:36

> [...]
> noget tager du hænderne op over ørerne og råber "LA LA LA LA LA LA" eller

Tusinde tak... Så fattede jeg den endeligt

> Devast8or

KGB