Direct X vrøvl
Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 06-11-01 00:55

Hejsa

Jeg har et problem med direct x, softwaren er overbevist om, at jeg ikke
har nogen hardware accelleration i maskinen.

Det har jeg dog, og opengl virker (naturligvis er jeg ved at sige) som
det skal.

Jeg har også haft direct x og nyværende conf til at funge, men en
opgradering af driverne lavede ged i den, jeg har prøvet de gamle
drivere igen.

-> Er der nogen der ved noget registry hack til det her?

OpenGL fungerer stadig OK (setDeviceGammaRamp fejler), men det kan man
da leve med.

Konf:

Asus p2b-ls
P3 500
Hercules 3d prophet Geforce 2 pro 64mb.

Desuden insisterer maskinen på at melde fejl på grafik kortet ved boot
time (cold). Warm boot håndterer den fint. (Jeg skal altså trykke reset
en gang ved cold boot for at kortet initialiserer.)

Er der nogen, der har haft vrøvl med samme harware conf.

- Nico