wap via sonofon på 8310
Fra : "

Dato : 06-11-01 00:26

er der nogle der kan få det til at virke??
jeg har abb hos club bb, men da de kører over Sono´z net henviste de mig til
dem ...
men jeg kan sgu ikke få det til at virke
når den ringer op til (trykker på Startside)
+4540900089 .... siger den som når det er et ukendt nr ..
Any one?

I må meget gerne skrive hele opsætningen...
jeg fik at vide at jeg skulle sende en sms til sono..
"ewap" til 20666666 .. så fik jeg tilsendt en tjensteindstilling..
og trykkede gem.. .. men stadig det samme...
Display skriver : Bærer ikke tilgængelig...!

HJÆLPP!!!!
Simon

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-11-01 20:38

Tue, 6 Nov 2001 00:25:44 +0100, skrev <---FleX--->, på 19 linier, i
<3be71ffa$0$778$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

> [...]
>men jeg kan sgu ikke få det til at virke
>når den ringer op til (trykker på Startside)
>+4540900089 .... siger den som når det er et ukendt nr ..
Det samme her på en 3330 og jeg har skrevet til dem, men jeg må sige
de er ikke hurtige med svar...

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Jan Petri

Dato : 06-11-01 23:20

Hej med jer
Jeg har været stædig og brugt en masse telefontid og ringet til CBB, og de
fortæller at Wappen skal aktiveres hos dem før den virker. Det er den blevet
nu efter megen tålmodighed.
I skal starte med at sende en SMS til 20666666, og skrive WAP N i
meddelelsen. Hvis ikke det virker skal i ringe derind.
Go vind

Jan

Fra : "

Dato : 06-11-01 23:25

i know..
jeg ringede der ind i formiddags...
han sagde at wappen ville blive aktiveret i løbet af et par timer...
hmm... kl er nu 23:22 .... et par timer .. HA..
men jeg venter tålmodigt..! og har modtaget Wap tjenesteinstal. så venter
bare ..:)

hvad koster det egenligt at wappe hos cbb??
virker gprs hos sono igen eller var det kun hos tdc hvor det virkede
optimalt?

Simon