Mail -> news gateway
Fra : Ivar Madsen

Dato : 05-11-01 19:30

Kan Hamster sættes op som en mail -> news gateway?
Hvis den kan, så hvordan, og hvis den ikke kan, er der så noget gratis
win98 soft der kan?

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-11-01 21:42

"Ivar Madsen" skrev

> Kan Hamster sættes op som en mail -> news gateway?

Ja, det ser sådan ud:

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 05-11-01 23:05

On Mon, 05 Nov 2001 19:29:46 +0100, Ivar Madsen
<news-12-10-01@news.milli.dk> wrote:

>Kan Hamster sættes op som en mail -> news gateway?
>Hvis den kan, så hvordan, og hvis den ikke kan, er der så noget gratis
>win98 soft der kan?

Definér nærmere. En gateway, der bliver feedet til Usenet, eller en
privat tingest?
Hvis privat tingest, så skal du kigge på mailfilt.hst og postto()
kommandoen.

--
Peter Alfredsen (peteralf@fabel.dk)
"Ability to type on a computer terminal is no guarantee of sanity, intelligence,