S. Rygsække
Fra : Per Emborg

Dato : 24-11-00 02:05

Jeg ved godt, at det ikke er et salgssted, men da varen er speciel, håber
jeg, at I bærer over med mig for denne gangs skyld.

3 stk. Karrimor rygsække, 65-70 liter, brugt et par gange - sælges for kr.
500,00 pr. stk = et stykke under halv pris.

Der er tale om professionelle rygsække beregnet til trekking.

--
Per Emborg
kvikkerten@email.dk

Fra : alkestrup

Dato : 24-11-00 13:26

DET GØR VI IKKE
JO
Per Emborg <kvikkerten@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vkerc$1302$1@news.cybercity.dk...

Fra : Sydfyns FM

Dato : 24-11-00 13:55

> DET GØR VI IKKE
> JO

Vi bærer heller ikke over med folk der råber i NG'erne :)

Mvh

John K