Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Beovision 6000 Sort Hvid Skærm uden lyd.
Fra : Peter Clausen

Dato : 05-11-01 18:54

Hejsa

Jeg har et HollyWood MPEG 2 PLUS kort, samt et Value Live! kort. Jeg har har
købt et stk. Scart S-VHS med Minijack til. Og jeg har nu sat det til mit B&O
fjernsyn som har navnet Beovision 6000. Men hver gang jeg skal til at se en
AVI fil eller en VOB fil på fjernsynet blivet det i sort hvid og uden lyd.
Har husket at sætte Line IN til, i Windoze. Håber der er nogen der kan
hjælpe mig, da jeg sulter efter at se noget på mit tv.

På forhånd tak

Peter Clausen
pclausen@mail.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-11-01 11:54

hvis der er 2 scartstik på fjernsynet så prøv at skift mellem dem. Det er så
vidt jegg husker kun den ene der understøtter NTSC.

Michael

Fra : Peter Clausen

Dato : 07-11-01 00:19

Jeg har fundet den rigtige port nu der understøtter NTSC, men når jeg sætter
TV TOOL til S-VHS så bliver det Sort Hvid igen. Håber du kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Peter