|
| Erfaringer med udbydere af faste forbindel~ Fra : Jesper Nielsen |
Dato : 05-11-01 17:17 |
| | |
Henrik Aarfeldt (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 05-11-01 17:24 |
| | |
Soeren Schroeder (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Soeren Schroeder |
Dato : 05-11-01 17:28 |
| | |
Henrik Aarfeldt (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 05-11-01 20:36 |
|
"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9udg5f.213b.spam_me_senseless@dot.adsl.dk...
> It seems Henrik Aarfeldt wrote:
> >
> >
> > Jeg har gode erfaringer med nedenstående:
> > http://orangeerhverv.dk/produkter/internet/netportpro/
>
> det var vist ikke lige det han efterspurgte hr. Orange
Jo, delvist.
Subject handlede om faste forbindelser, og det jeg refererede til, er netop
faste forbindelser.
Måske er spørgeren ikke bekendt med, at der er andre leverandører af faste
forbindelser.
Det var det jeg gerne ville fortælle ham.
Jeg får ingen provision af salg af faste forbindelser.
Mvh HAA:
| |
Jesper Nielsen (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Jesper Nielsen |
Dato : 06-11-01 00:59 |
|
> Måske er spørgeren ikke bekendt med, at der er andre leverandører af faste
> forbindelser.
Jo, det er jeg nu udmærket klar over
Jeg spurgte specifikt til CC og Webpartner, fordi jeg med Webpartner har
gode erfaringer mht. webhoteller, og med CC stort set kun har fået gode
anmeldelser af deres ADSL forbindelser. Men om det også gælder for deres
faste kredsløb, har jeg desværre ikke fået kommentarer for endnu.
/jesper/
| |
Martin (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Martin |
Dato : 06-11-01 02:12 |
|
"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.dk> wrote in message
news:fJFF7.8336$Ip2.493741@news010.worldonline.dk...
> > Måske er spørgeren ikke bekendt med, at der er andre leverandører af
faste
> > forbindelser.
>
> Jo, det er jeg nu udmærket klar over
> Jeg spurgte specifikt til CC og Webpartner, fordi jeg med Webpartner har
> gode erfaringer mht. webhoteller, og med CC stort set kun har fået gode
> anmeldelser af deres ADSL forbindelser. Men om det også gælder for deres
> faste kredsløb, har jeg desværre ikke fået kommentarer for endnu.
>
> /jesper/
Hvad angår Orange, så kan jeg kun sige at vi har goe erfaringer med Orange
som ISP
til vores faste kredsløb, især deres erhvervssupport. Nu kender jeg ikke til
så mange
andre ISP's erhvervssupport, men efter lidt knas i starten kører alt på
skinner
nu ( 98% )
mvh
Martin D
www.vejen-net.dk
| |
Steffan Søndermark (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Steffan Søndermark |
Dato : 06-11-01 16:29 |
|
> andre ISP's erhvervssupport, men efter lidt knas i starten kører alt på
> skinner
> nu ( 98% )
Nu er 98% oppetid jo ikke imponerende i denne sammenhæng. Det er rundt
regnet en nedetid på over en uge om året, det ville i de fleste sammenhænge
ikke være til at acceptere.
Bare mine 25 øre...
Med venlig hilsen / Best regards
Steffan Søndermark
| |
Henrik Aarfeldt (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 06-11-01 17:27 |
|
"Steffan Søndermark" <ssf@servage.com> skrev i en meddelelse
news:3be80064$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Nu er 98% oppetid jo ikke imponerende i denne sammenhæng. Det er rundt
> regnet en nedetid på over en uge om året, det ville i de fleste
sammenhænge
> ikke være til at acceptere.
Oppetiden er snarere 99,9%
Mvh HAA:
| |
Simon Skals (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Simon Skals |
Dato : 06-11-01 17:27 |
|
It seems Henrik Aarfeldt wrote:
>> Nu er 98% oppetid jo ikke imponerende i denne sammenhæng. Det er rundt
>> regnet en nedetid på over en uge om året, det ville i de fleste
>sammenhænge
>> ikke være til at acceptere.
>
>Oppetiden er snarere 99,9%
Dvs. linjen er i gennemsnit nede tre kvarter på en måned med 30 dage?
--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."
| |
Henrik Aarfeldt (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 06-11-01 17:58 |
|
"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9ug3qv.gfs.spam@ www.gid.dk...
> >
> >Oppetiden er snarere 99,9%
>
> Dvs. linjen er i gennemsnit nede tre kvarter på en måned med 30 dage?
Tja...det siger min lommeregner også.
Måske en anelse bedre i virkeligheden....men det ligger i det område.
De fleste fejl kommer pga fejl på TDC's LL's ( ikke for at hakke på dem, men
sådan er fakta altså )
Hvad ligger CC's oppetid på, på fastlinier, sår'n cirka ?
Mvh HAA.
Ansat hos Orange, men taler for sig selv.
| |
Simon Skals (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Simon Skals |
Dato : 06-11-01 18:05 |
|
It seems Henrik Aarfeldt wrote:
>Tja...det siger min lommeregner også.
>Måske en anelse bedre i virkeligheden....men det ligger i det område.
>De fleste fejl kommer pga fejl på TDC's LL's ( ikke for at hakke på dem, men
>sådan er fakta altså )
>
>Hvad ligger CC's oppetid på, på fastlinier, sår'n cirka ?
Der er så mange måder at opgøre oppetid på. Nogle tager en
ordentlig stribe forbehold, så det fx ikke tæller som nedetid,
når LL-leverandøren er skyld i et nedbrud.
For at få det officielle marketingtal må du nok kontakte en
salgsafdeling hos Cybercitys erhvervsafdeling.
--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."
| |
Martin (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Martin |
Dato : 06-11-01 23:27 |
|
I artikel <3be80064$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "Steffan
Søndermark" <ssf@servage.com>:
>> andre ISP's erhvervssupport, men efter lidt knas i starten kører alt på
>> skinner
>> nu ( 98% )
>
> Nu er 98% oppetid jo ikke imponerende i denne sammenhæng. Det er rundt
> regnet en nedetid på over en uge om året, det ville i de fleste
> sammenhænge ikke være til at acceptere.
>
> Bare mine 25 øre...
>
>
> Med venlig hilsen / Best regards
> Steffan Søndermark
Steffen, nu tror du har misforstået beskeden som jeg har skrevet.
Jeg har _overhovedet_ ikke snakket noget om oppetid på noget tidspunkt !.
Det eneste jeg har snakket om er erhvervssupporten ?! hvad har det med
uppetiden at gøre ????
MD
| |
Steffan Søndermark (07-11-2001)
| Kommentar Fra : Steffan Søndermark |
Dato : 07-11-01 13:41 |
|
> Steffen, nu tror du har misforstået beskeden som jeg har skrevet.
> Jeg har _overhovedet_ ikke snakket noget om oppetid på noget tidspunkt !.
> Det eneste jeg har snakket om er erhvervssupporten ?! hvad har det med
> uppetiden at gøre ????
Beklager, men jeg kom til at læse det som en oppetid på 98%, beklager min
fejl :o|
--
Med venlig hilsen / Best regards
Steffan Søndermark
| |
Bjarke Hansen (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 05-11-01 18:13 |
|
"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
news:P1zF7.2204$Xo1.633139349@news.orangenet.dk...
> Jeg har gode erfaringer med nedenstående:
> http://orangeerhverv.dk/produkter/internet/netportpro/
Ja, gode foretnings erfaringer?
Underligt nok, har du altid positiv erfaring med Orange´s produkter. Mens
man næsten altid hører noget negativt.
10 Mbit´s som maximum. Er det særligt atraktivt for en stor virksomhed?
| |
Henrik Aarfeldt (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 05-11-01 20:39 |
|
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
news:3be6c93c$0$241
>
> > Jeg har gode erfaringer med nedenstående:
> > http://orangeerhverv.dk/produkter/internet/netportpro/
>
> Ja, gode foretnings erfaringer?
Nej, jeg kender ikke til økonomien i dette produkt.
> Underligt nok, har du altid positiv erfaring med Orange´s produkter. Mens
> man næsten altid hører noget negativt.
Næ, det er faktisk slet ikke så underligt.
> 10 Mbit´s som maximum. Er det særligt atraktivt for en stor virksomhed?
Ja, det er faktisk rigeligt, til langt de fleste virksomheder.
Men kom du bare og bed om større, så bliver det leveret.
Mvh HAA:
| |
Andreas Falck (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 05-11-01 22:45 |
|
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3be6c93c$0$241$edfadb0f@dtext.news.tele.dk...
[ ... ]
> Underligt nok, har du altid positiv erfaring
> med Orange´s produkter. Mens man næsten
> altid hører noget negativt.
Det passer nu ikke! Han har da jævnligt istemt hylekoret når noget
ikke har fungeret hos Mob^^Oranje. Og så er han utrolig hjælpsom i de
interne grupper, også langt uden for hans egne områder. Stor ros og
mange blomster til Henrik.
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk
| |
Andreas Plesner Jaco~ (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Andreas Plesner Jaco~ |
Dato : 05-11-01 18:45 |
| | |
Bjarke Hansen (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 05-11-01 19:09 |
|
"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message
news:slrn9udk2h.4ul.apj@slartibartfast.nerd.dk...
> Og alle de andre der arbejder for et telco har sikkert også gode
> erfaringer med deres egne produkter, men det har intet at gøre med,
> hvilke erfaringer et slutbruger vil drage sig af dem.
ROLF
| |
Henrik Aarfeldt (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 05-11-01 20:41 |
|
"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9udk2h.4ul.apj@slartibartfast.nerd.dk...
>
> Og alle de andre der arbejder for et telco har sikkert også gode
> erfaringer med deres egne produkter, men det har intet at gøre med,
> hvilke erfaringer et slutbruger vil drage sig af dem.
Jeg har kontakt med bl.a. slutbrugerne-->og kender derfor til deres
erfaringer.
Desuden var det mest ment som et alternativ, hvis spørgeren ikke vidste at
der var andre udbydere af faste forbindelser.
Udelukkende brugbar info, som spørgeren måske kan have glæde af.
Mvh HAA:
| |
Bertel Lund Hansen (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 05-11-01 20:21 |
|
Henrik Aarfeldt skrev:
>Jeg har gode erfaringer med nedenstående:
Jeg har gode erfaringer med
http://usenet.dk/
Der står bl.a. om dk.edb.internet.udbydere:
Udbyderne er mere end velkomne til at deltage i debatten,
men gruppen er ikke tænkt som en reklamesøjle, og man bør
i det hele taget altid redegøre for eventuelle
tilhørsforhold til en given udbyder, når man skriver.
--
Bertel
http://lundhansen.dk/bertel/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
| |
Henrik Aarfeldt (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 05-11-01 20:47 |
|
"Bertel Lund Hansen" <skrivtil@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:chpdutcpnog682t8oa00ffr99lhpo4ssrk@sunsite.auc.dk...
>
> Udbyderne er mere end velkomne til at deltage i debatten
Tak. ( dette er vist en del af grundloven: ytringsfrihed )
> men gruppen er ikke tænkt som en reklamesøjle
Hvis jeg ønskede at sælge produktet, så havde indlægget set helt anderledes
ud.
>og man bør
> i det hele taget altid redegøre for eventuelle
> tilhørsforhold til en given udbyder, når man skriver.
Få de andre til det, så gør jeg det med glæde.
Mvh HAA.
| |
Christian Andersen (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Christian Andersen |
Dato : 05-11-01 20:51 |
|
Henrik Aarfeldt wrote:
>>"og man bør
>>i det hele taget altid redegøre for eventuelle
>>tilhørsforhold til en given udbyder, når man skriver."
>Få de andre til det, så gør jeg det med glæde.
Har vi ikke haft den her diskussion før?
Hvorom alting er. Hvorfor går du ikke forvejen og sætter et godt
eksempel?
--
"...personality goes a long way."
http://chran.dyndns.dk - Nu med misbrug!
| |
Henrik Aarfeldt (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 05-11-01 21:00 |
|
"Christian Andersen" <igqgfq001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
news:3be6ed92$0$726$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> >Få de andre til det, så gør jeg det med glæde.
>
> Har vi ikke haft den her diskussion før?
Til hudløshed...men der er nogle der bruger enhver lejlighed til at bringe
det op, uden at det ændrer noget.
> Hvorom alting er. Hvorfor går du ikke forvejen og sætter et godt
> eksempel?
Hvis det gør nogen forskel...så np herfra.
Mvh HAA.
Ansat i en Orange frugtbod, men taler for mig selv.
| |
Peter Brodersen (05-11-2001)
| Kommentar Fra : Peter Brodersen |
Dato : 05-11-01 23:50 |
|
On Mon, 5 Nov 2001 20:46:52 +0100, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:
>Tak. ( dette er vist en del af grundloven: ytringsfrihed )
Grundloven giver dig ikke _ret_ til at ytre dig på usenet. Den giver
dig ret til at ytre dig, men et evt. medie herudover vil være et
priviledgie.
(fut: dk.admin)
--
- Peter Brodersen
| |
Simon Skals (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Simon Skals |
Dato : 06-11-01 12:29 |
|
It seems Henrik Aarfeldt wrote:
>>og man bør
>> i det hele taget altid redegøre for eventuelle
>> tilhørsforhold til en given udbyder, når man skriver.
>
>Få de andre til det, så gør jeg det med glæde.
Har du bemærket, at "de andre" ikke går og reklamerer for
produkter, som deres arbejdsgiver leverer?
Har du spekuleret på, at netop denne mådeholdenhed er en af
årsagerne til, at jeg og andre mener at kunne forsvare, at vi
ikke angiver tilhørsforhold i hver eneste posting?
--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."
| |
Henrik Aarfeldt (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 06-11-01 17:18 |
|
"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9ufibj.gfs.spam@ www.gid.dk...
>
> Har du bemærket, at "de andre" ikke går og reklamerer for
> produkter, som deres arbejdsgiver leverer?
Jeg reklamerer ikke, jeg informerer.
Mvh HAA
| |
Simon Skals (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Simon Skals |
Dato : 06-11-01 17:26 |
|
It seems Henrik Aarfeldt wrote:
>> Har du bemærket, at "de andre" ikke går og reklamerer for
>> produkter, som deres arbejdsgiver leverer?
>
>Jeg reklamerer ikke, jeg informerer.
Snik, snak. Når du har en personlig interesse i, at produktet
bliver solgt, så er det vist næppe bare information.
Desuden skriver du, at du har gode erfaringer med Oranges
produkt - men det er vel i realiteten løgn, med mindre du selv
har et fast kredsløb fra Orange?
At du kender nogle kunder, som efter din subjektive opfattelse
har gode erfaringer med produktet - dét er skam en helt anden
snak.
--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."
| |
Henrik Aarfeldt (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 06-11-01 17:41 |
|
"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9ug3nv.gfs.spam@ www.gid.dk...
> >
> >Jeg reklamerer ikke, jeg informerer.
>
> Snik, snak. Når du har en personlig interesse i, at produktet
> bliver solgt
Jeg får hverken mere eller mindre i løn, hvis der bliver solgt flere eller
færre af produktet, og har derfor ingen personlig interesse i antallet af
solgte produkter.
>så er det vist næppe bare information.
Jo, 100%.
> Desuden skriver du, at du har gode erfaringer med Oranges
> produkt - men det er vel i realiteten løgn, med mindre du selv
> har et fast kredsløb fra Orange?
Jeg forstår godt hvor du prøver at dreje dette hen, men jeg gider ikke dit
'flueknepperi/ordkløveri/mudderkastning'.
Desuden bryder jeg mig ikke om din tone.
Hvis du vil samtale med mig, så må du tilpasse din tone, så du kommer op på
et seriøst/brugbart niveau igen.
På forhånd tak.
Mvh HAA.
Ansat hos Orange.dk, men udtaler sig for sig selv.
| |
Simon Skals (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Simon Skals |
Dato : 06-11-01 17:50 |
|
It seems Henrik Aarfeldt wrote:
>Jeg får hverken mere eller mindre i løn, hvis der bliver solgt flere eller
>færre af produktet, og har derfor ingen personlig interesse i antallet af
>solgte produkter.
Hvis der ikke bliver solgt nogen produkter, så må du vel til at
se dig om efter et andet arbejde.
Ud fra den argumentation, du lægger for dagen, så ville det være
helt ok, hvis alle ISP-ansatte uden provisionsløn plastrede disse
grupper til med links deres arbejdsgivers produkter, når en
tilfældig potentiel kunde kommer med en forespørgsel.
Det tror jeg mildt sagt ikke ville være fordrende for gruppernes
anvendelighed.
>Jeg forstår godt hvor du prøver at dreje dette hen, men jeg gider ikke dit
>'flueknepperi/ordkløveri/mudderkastning'.
>Desuden bryder jeg mig ikke om din tone.
>Hvis du vil samtale med mig, så må du tilpasse din tone, så du kommer op på
>et seriøst/brugbart niveau igen.
Min tone er skam både seriøs og brugbar.
Hvis du vil komme med henvisninger til din arbejdsgivers
produkter og samtidig hævde, at du har gode erfaringer med dem,
så bør du nævne dit tilhørsforhold i de relevante indlæg. Længere
er den ikke.
--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."
| |
Henrik Aarfeldt (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 06-11-01 18:05 |
|
"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
news:slrn9ug55b.gfs.spam@ www.gid.dk...
> It seems Henrik Aarfeldt wrote:
> >Jeg får hverken mere eller mindre i løn, hvis der bliver solgt flere
eller
> >færre af produktet, og har derfor ingen personlig interesse i antallet af
> >solgte produkter.
>
> Hvis der ikke bliver solgt nogen produkter, så må du vel til at
> se dig om efter et andet arbejde.
Der bliver hverken solgt færre eller flere produkter, fordi jeg skrev mit
indlæg.
Desuden leverer Orange mange andre produkter, så jeg løber ikke tør for
arbejde foreløbig.
Hvis jeg en dag ikke har nok at lave hos Orange, så er det ikke noget
problem.
Der kommer masser af spændende job-tilbud hver uge.
Desuden behøver jeg ikke at være afhængig af et job, da jeg agter at vinde
de 17 millioner i Lotto på lørdag.
> Hvis du vil komme med henvisninger til din arbejdsgivers
> produkter og samtidig hævde, at du har gode erfaringer med dem,
> så bør du nævne dit tilhørsforhold i de relevante indlæg. Længere
> er den ikke.
Det vil jeg så gøre fremover.
Mvh HAA.
Ansat hos Orange, men taler for sig selv.
| |
Bertel Lund Hansen (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 06-11-01 18:10 |
|
Henrik Aarfeldt skrev:
>Jeg får hverken mere eller mindre i løn, hvis der bliver solgt flere eller
>færre af produktet ...
Men du undgår måske en fyreseddel hvis der kommer mange kunder?
>Desuden bryder jeg mig ikke om din tone.
Har du personlige erfaringer med en fast linje hos Orange?
--
Bertel
http://lundhansen.dk/bertel/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
| |
Henrik Aarfeldt (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 06-11-01 18:22 |
|
"Bertel Lund Hansen" <skrivtil@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:356gutgnb75iljifhrh12b9ikfmheeea65@sunsite.auc.dk...
> Henrik Aarfeldt skrev:
>
> >Jeg får hverken mere eller mindre i løn, hvis der bliver solgt flere
eller
> >færre af produktet ...
>
> Men du undgår måske en fyreseddel hvis der kommer mange kunder?
Der er rigeligt at lave, så det er ikke aktuelt.
Desuden tror jeg ikke at potentielle kunder vælger access udfra mit indlæg.
> Har du personlige erfaringer med en fast linje hos Orange?
Ja.
Mvh HAA.
Ansat hos Orange, men taler for sig selv.
| |
Jesper Nielsen (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Jesper Nielsen |
Dato : 06-11-01 01:00 |
| | |
Jesper Nielsen (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Jesper Nielsen |
Dato : 06-11-01 01:07 |
| | |
Knud Gert Ellentoft (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 06-11-01 03:22 |
|
Tue, 6 Nov 2001 01:06:59 +0100, skrev "Jesper Nielsen"
<jn@nielsenit.dk>:
>Ingen?
Brugere af fastnetforbindelser (af dem som har med det at gøre
opsætningsvis osv.) tror jeg ikke du finder mange i
nyhedsgrupper.
Jeg kan ikke mindes, at have læst om nogen, der har en
fastnetforbindelse i ng'erne.
Så chancen for svar er nok desværre ikke så stor.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
| |
Thomas Jensen - pil.~ (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Thomas Jensen - pil.~ |
Dato : 06-11-01 07:27 |
|
On Tue, 06 Nov 2001 03:21:41 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:
>Tue, 6 Nov 2001 01:06:59 +0100, skrev "Jesper Nielsen"
><jn@nielsenit.dk>:
>
>>Ingen?
>
>Brugere af fastnetforbindelser (af dem som har med det at gøre
>opsætningsvis osv.) tror jeg ikke du finder mange i
>nyhedsgrupper.
>
>Jeg kan ikke mindes, at have læst om nogen, der har en
>fastnetforbindelse i ng'erne.
eh?
--
med venlig hilsen
Thomas Jensen
Sig. til lejligheden:
http://www.pil.dk/produkter/adsl/
| |
Knud Gert Ellentoft (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 06-11-01 07:42 |
|
Tue, 06 Nov 2001 07:27:03 +0100, skrev Thomas Jensen - pil.dk
<tj@dev.null>:
>eh?
Jeg siger ikke, at der ikke er nogen, der har det, det har du
sikkert.
Men det har aldrig været debatteret iflg. min hukommelse og ingen
er tidl. fremkommet med erfaringer vedr. dette.
Dette eneste jeg kan mindes er, at der har været forespurgt på
priser og når spørgeren har fundet ud af det, så har han glemt
det igen.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
| |
Flemming Riis (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Flemming Riis |
Dato : 06-11-01 11:07 |
|
"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
news:ac1fut03960osru5h4kkrom18a8pvsenns@dtext.news.tele.dk
> Dette eneste jeg kan mindes er, at der har været forespurgt på
> priser og når spørgeren har fundet ud af det, så har han glemt
> det igen.
Hvis man skal have en fast linje er man også over adsl er dyrt whine stadiet
og beder derfor om specifikt tilbud fra sin udbyder.
| |
Ivar Madsen (06-11-2001)
| Kommentar Fra : Ivar Madsen |
Dato : 06-11-01 21:52 |
|
On Tue, 06 Nov 2001 03:21:41 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:
>Brugere af fastnetforbindelser (af dem som har med det at gøre
>opsætningsvis osv.) tror jeg ikke du finder mange i
>nyhedsgrupper.
>Jeg kan ikke mindes, at have læst om nogen, der har en
>fastnetforbindelse i ng'erne.
Jeg mindes svagt fra min tid i Image Scandniavia at der var en enkelt
eller to med fast linie,,,
--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
news-12-10-01@milli.dk
www.milli.dk med info om news.milli.dk opdateret 16/9,,,
Og som savner en leverandør at Orange's interne grupper!
| |
|
|