Det vildeste GeForce 3 kort man kan købe f~
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 05-11-01 14:58

Jeg er på jagt efter et nyt grafikkort - det må ikke benytte
AGP-pro, da mit EPoX MB ikke understøtter dette.
Jeg regner med at det skal være et GeForce 3 eller et
ATI Radeon 8500 AIW.
Er der et Dansk sted på nettet, hvor man kan få forklaret alle de for
mig uigennemskuelige numre, som GeForce kortene efterhånden har fået ?
Eller er det nemt nok at gennemskue ?

Ville disse her GF3-kort evt. være et godt valg?:
1: Hercules 3D Prophet III DVI 3500,-.
2: Suma GeForce3 Special Edition TV-Out /DVI 3420,-.
3: Asus AGP-V8200 GeForce3 Pure 3180,-.

Eller findes der bedre og måske endda vildere valg?
Jeg skal ikke bruge TV in/out til noget!

--
Venlig hilsen: Rasmus.
=======================

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 05-11-01 15:26

"Rasmus A. Nielsen." <rasmus@bbservice.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3: Asus AGP-V8200 GeForce3 Pure 3180,-.
>

> Eller findes der bedre og måske endda vildere valg?
> Jeg skal ikke bruge TV in/out til noget!

Tjaa jeg har altid været glad for LeadTek kort

Fra : Thomas Petersen

Dato : 06-11-01 15:46

In article <3be6a1cf$0$267$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, lasse@tt-
trading.dk says...

> Tjaa jeg har altid været glad for LeadTek kort

Jeg har lige læst et review af LeadTek Geforce3 TDH,
hvilket lød meget lovende. Nogen der ved, hvor man
kan købe LeadTek kort her i DK? På www.edbpriser.dk
er det lidt tyndt med forhandlere af LeadTek.

MVH
Thomas Petersen

Fra : sebastian

Dato : 06-11-01 22:14

shg.dk
kig også på msi starforce 822, jeg kan kun anbefale det..
(leadtek er også ganske ok)

venligst sebbe

Thomas Petersen <ok@ok.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.165215fbbd4a9d989680@news.tele.dk...

Fra : -=Madsen=-

Dato : 06-11-01 16:55

Jeg har selv et Asus v8200 Deluxe, fordi jeg valgte asus var for at få et
hurtigt nok, den gang var udvalget ikke så stort, hvis det var i dag ville
jeg kikke lidt nærmere på Suma GeForce3, da jeg kun har hørt godt om dette
kort, mener det er det med de bedste komponenter som kan købes i dk