Entourage - hvor ligger data?
Fra : Per Erik Ronne

Dato : 05-11-01 14:02

Ja, hvor ligger data egentligt til Entourage? Jeg skulle jo gerne kunne
lave back-ups.

--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : tom dissing

Dato : 05-11-01 15:37

Styresystemets harddisk i mappen dokumenter ( den har et eller andet icon)
Tom

Fra : Jakob Færch

Dato : 05-11-01 15:38

serse@diku.dk (Per Erik Ronne) wrote:

> Ja, hvor ligger data egentligt til Entourage? Jeg skulle jo gerne kunne
> lave back-ups.

De ligger i din standard-dokumentmappe ("Dokumenter" i danske systemer).

Stien til er Dokumenter:Microsoft User Data:Office 2001
Identities:(navnet på din identitet*)

* Med lidt held har du kun én identitet, den hedder vist nok mail eller
noget i den retning.

Det nemmeste er bare at tage backup af hele den mappe, der rummer din
identitet (eller, hvis ikke du gør det i forvejen, tage backup af helel
"documents"), men du kan jo kigge lidt på filerne og se, hvilke du har
brug for.

/Jakob

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 05-11-01 18:20

Jakob Færch <tq1en8p001@sneakemail.com> wrote:

> De ligger i din standard-dokumentmappe ("Dokumenter" i danske systemer).
>
> Stien til er Dokumenter:Microsoft User Data:Office 2001
> Identities:(navnet på din identitet*)

Et passende sted .

> [...]

> identitet (eller, hvis ikke du gør det i forvejen, tage backup af helel
> "documents"), men du kan jo kigge lidt på filerne og se, hvilke du har

Det er faktisk også det jeg plejer at gøre.