Første forsøg
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-11-01 15:08

Hej gruppe

Øh ja ser i Neo & Dixie har fået lov at lave en hjemmeside, så hvis i vil se
den er den her
www.nepton.dk/catz
Da det er første forsøg må i ikke forvente det helt vilde *G*

Hilsen
Joan

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 04-11-01 15:37

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3be54b1a$0$25398$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> www.nepton.dk/catz
> Da det er første forsøg må i ikke forvente det helt vilde *G*

Hov I skal ikke tro på Joan for I kan roligt forvente det helt vilde
... jeg har lige været inde og kigge og jeg siger jer .. det er
alletiders katte hun har .. og de er dygtige til at skrive hjemmeside
... altså glæd jer til et møde med Neo og Dixie og ... så håber jeg da
på at Joans katte vil overtale Joan til at også at fortælle lidt om
sig selv .. akkurat som begge katte har fortalt om sig selv ..

MVH Ami

Fra : Kirstine

Dato : 04-11-01 16:45

In article <3be54b1a$0$25398$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
joan.frederiksen@mail.tele.dk says...
> [...]
> den er den her
> www.nepton.dk/catz
> Da det er første forsøg må i ikke forvente det helt vilde *G*

Hej Joan

Herlig hjemmeside...de er da bare lækre og alletiders fortæller katte,
Neo og Dixie *S*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Christina K

Dato : 04-11-01 21:52

> [...]
> den er den her
> www.nepton.dk/catz
> Da det er første forsøg må i ikke forvente det helt vilde *G*

Hvor er det bare en sød side! Det er tydeligt at se hvor godt og dejligt
misserne har det.

Miau fra
Calibra, Askepot og Christina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-11-01 23:35

Hejsa

Tak for de søde ord *S*
Man får jo helt lyst til at lave meget mere ved den *G*

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 05-11-01 19:23

En gæstebog kunne sætte prikken over i'et på din flotte side

Camilla Christiansen
www.snabe.dk/camilla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-11-01 19:35

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> skrev i en meddelelse
> En gæstebog kunne sætte prikken over i'et på din flotte side

Ja den er på idebordet *S*

Hilsen
Joan