Asus Geforce 2 V7700 blæser??
Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 03-11-01 17:10

Jeg ejer overnævnte grafikkort, og jeg har det problem hvis min pc har været
slukket i længere tid (en dags tid ca), og jeg tænder den, så larmer
blæseren på grafikkortet helt vildt, det holder dog gradvist op efter lidt
tid.... er der nogen som ved hvad man kan gøre ved det? - og hvilken anden
blæser kunne man evt. købe?

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Uni Bull

Dato : 03-11-01 23:26

"Thomas Rosenkrantz Helgesen" <thomas-r-h@get2net.dk> proklamerede in

> [...]
> efter lidt tid.... er der nogen som ved hvad man kan gøre ved det? - og
> hvilken anden blæser kunne man evt. købe?

Jeg var træt af at blæseren på mit V7700 generelt larmede for meget, så der
for har jeg pillet køleprofil og blæser helt af, påmonteret en almindelig 40
*40mm VGA-køleprofil og pålimet en 60mm Pabst-blæser med LocTite.

Eksempelvis:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=107&page=1
samt
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=103&page=1

Jeg ved godt det ikke er en 40*40-profil. Jeg havde en profil liggende fra
tidligere.

--
Uni Bull
København K