Adope Golive
Fra : Simon Duun Andersen

Dato : 03-11-01 14:06

Hej Alle.

er der nogen der hved hvor man kan downloade hjemmeside-
programmer til macintosh B.la Adope Golive.

Med venlig hilsen

Simon Duun Andersen

simonduun@get2net.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 03-11-01 14:21

"Simon Duun Andersen" <simonduun@get2net.dk> wrote in message
> Hej Alle.
>
> er der nogen der hved hvor man kan downloade hjemmeside-
> programmer til macintosh B.la Adope Golive.
>
> Med venlig hilsen
>
> Simon Duun Andersen

Du mener da vel ikke fuld version? Du kan downloade en trial på adobes
hjemmeside. www.adobe.com. Min yndlingseditor er BBEdit, den kan du finde på
www.versiontracker.com.

Mvh Mark
www.profiled.org

Fra : Jakob Bock

Dato : 03-11-01 16:07

> Min yndlingseditor er BBEdit, den kan du finde på
> www.versiontracker.com.

Eller direkte på http://www.BareBones.com

Er der foresten nogen der har prøvet version 6.5. Jeg hentede demoen, men
efter at have brugt den en eller to gange, vil den ikke starte mere. Det får
jo en til at overveje om det er klogt at bruge penge på en opgradering. Godt
nok byder den på en del kærkomne nye funktioner, men hvis programmet ikke er
mindst lige så stabilt som hidtil, gider jeg ikke bruge penge på det.

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Karl Antz

Dato : 03-11-01 17:23

Jakob Bock <jakobb@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> mindst lige så stabilt som hidtil, gider jeg ikke bruge penge på det.

Hos mig under OS X fungerer det perfekt.

--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Jakob Bock

Dato : 03-11-01 17:30

> Hos mig under OS X fungerer det perfekt.

Jeg skulle måske nævne, at jeg stadigvæk bruger 8.6.

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-11-01 18:23

> Jeg skulle måske nævne, at jeg stadigvæk bruger 8.6.

har du uforvarende fået udskiftet din CabonLib version?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

....nu med verdens "fedeste" FW disk!

Fra : Jakob Bock

Dato : 03-11-01 18:32

> har du uforvarende fået udskiftet din CabonLib version?

Jeg har installeret version 1.4 (DK).

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 03-11-01 17:50

Jakob Bock <jakobb@mail.tele.dk> writes:

> [...]
> funktioner, men hvis programmet ikke er mindst lige så stabilt som
> hidtil, gider jeg ikke bruge penge på det.

Gustav (som jeg ofte referere til) er storforbruger af BBedit, og
ganske begejstret for den nye udgave under OSX. Mener ikke det er
lykkedes ham at slå den ihjel endnu, og han befinder sig vist lige så
meget i BBedit som i shell'en for tiden.

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-11-01 18:23

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Gustav (som jeg ofte referere til)

nej da, ham har jeg aldrig hørt om...

....nåh ja, det var ham der udskiftede en HD uden at "skide i nællerne"

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 03-11-01 23:02

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> "Simon Duun Andersen" <simonduun@get2net.dk> wrote in message

> Du mener da vel ikke fuld version? Du kan downloade en trial på adobes
> hjemmeside. www.adobe.com.

Øhh, du mener www.adope.com

Mojn, Thomas

--
"Boot, you transistorized tormentor! Boot!"

-- Archibald Asparagus, VeggieTales

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 03-11-01 23:55

"Thomas Boelskifte" <engineering@boelskifte.dk> wrote in message