Problemmer med at sende Indlæg
Fra : Michael Hansen

Dato : 03-11-01 12:47

Hejsa
Jeg kan ikke sende indlæg til nyhedsgrupperne, det er lykkes mig at sende 4
indlæg på fire måneder. Men det virker aldrig! Håber den her kommer i
gennem!!
Jeg får en tilbagemelding , ligemeget hvilken progam jeg bruger og hvilken
computer jeg bruger.
Den ser sådan her ud: Server response: 441 437 EMP rejected ( md5 )

Fra : *Xray

Dato : 03-11-01 18:26

"Michael Hansen" <michaelbo@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvilken
> computer jeg bruger.
> Den ser sådan her ud: Server response: 441 437 EMP rejected (

Kig i news:tele.internet.adsl der er næsten kun indlæg om samme
problem.

*Xray

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-11-01 15:12

Michael Hansen wrote:

> [...]
> computer jeg bruger.
> Den ser sådan her ud: Server response: 441 437 EMP rejected ( md5 )

Hmm, EMP er Excessive Mail Posting, så det tyder på at du poster
til for mange grupper på en gang eller alternativt at du poster
den samme besked mange gange. Mit råd er: hold op med at forsøge
at spamme..

--
Hygge..
Thomas

The Strandvasker FTP is back online, check
<http://carftp.dyndns.dk>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-11-01 01:52

Sat, 03 Nov 2001 15:12:07 +0100, skrev Thomas Strandtoft
<thomas.strandtoft@anderledes.dk>:

> [...]
>til for mange grupper på en gang eller alternativt at du poster
>den samme besked mange gange. Mit råd er: hold op med at forsøge

Ikke nødvendigvis, jo, det er korrekt, at det betyder det.

Men TDC kører med ret skrappe spamfiltrer og serveren udsender
meddelse om mdf5, selv om det ikke er det, der er årsagen.

Bl.a. for ikke at informere spammere om, hvordan man kan omgås
spamfiltrene.
--
med venlig hilsen
Knud