Pirat(?)kopi af X
Fra : Anders

Dato : 02-11-01 17:24

Hej i gruppen (og god weekend)

Jeg vil gerne høre jeres moralske og juridiske vurdering af følgende:

Jeg købte X.0.3 dk version, da den kom på gaden og står nu som mange
frustreret og venter på at Apple får sendt en opdatering til X.1 på gaden,
som ikke kræver X.0.4

Jeg har det nu sådan: Hvis jeg fik brændt et par cd´er med X.0.4 og
opdateringen til X.1 og installerede det på min PB, så ville jeg ikke stå
med et produkt, der vil være anderledes, end det jeg får, når Apple er
færdig med "min" opdatering. Begge vil gøre det muligt for mig at bruge X.1
og med begge "gamle" versioners sprog.

Ville det være forkert juridisk eller moralsk?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-11-01 17:27

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> writes:

> Ville det være forkert juridisk

Måske.

> eller moralsk?

Nej.

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-11-01 17:29

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> writes:

> Nej.

... med mindre du efterlyser en teoretisk diskussion af begreberne
moral vs. etik; individ vs. kollektiv, Løgstrup og sager...

-j

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-01 11:22

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> .. med mindre du efterlyser en teoretisk diskussion af begreberne
> moral vs. etik; individ vs. kollektiv, Løgstrup og sager...
>
> -j

uha uha, det lyder...erm, langt ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-01 11:22

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Måske.

jeg siger nej, citat: "...free upgrade", hvis den var lille nok ville de
lægge den ud på deres servere.

/thomas