r-dns
Fra : Ronnie Machstad Beng~

Dato : 03-11-01 02:14

nogen som ved om der er lavet nogle lister over de forskelige r-dns
opsætninger som udbyderne bruger her i danmark
fx at @dsl-saen.adsl.cybercity.dk er sæding centralen i ribe amt
så det jeg leder efter er central oversigt

--
---

- Ronnie Machstad Bengtsen
- tlf : 26 74 15 37
- uin : 10161392
- primary e-mail : Haplo@sojourn.dk
- secundary e-mail : RB9033@ehs.dk

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 02-11-01 17:31

In article <3be2c9f1$0$224$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Ronnie Machstad Bengtsen wrote:
> [...]
> fx at @dsl-saen.adsl.cybercity.dk er sæding centralen i ribe amt
> så det jeg leder efter er central oversigt

Cybercity, Tiscali og TDC bruger et sæt forkortelser TDC har fastlagt.
Jeg mener deres betegnelse er Specifikation 24 hos TDC (men skyd mig
ikke, hvis det er forkert, jeg har forlist det dokument)

--
Andreas Plesner Jacobsen | A man's gotta know his limitations.

Fra : Ronnie Machstad Beng~

Dato : 03-11-01 02:45

ok mange tak

tillad mig at spørge Specifikation 24 ????????????

oeh hvad er det? ngoet sted hvor jeg kan finde mere om det - bare kyl links
efter mig

--
---

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 02-11-01 18:17

In article <3be2d366$0$224$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Ronnie Machstad Bengtsen wrote:

> tillad mig at spørge Specifikation 24 ????????????

Ja, det er betegnelsen for listen over forkortelser hos TDC.

> oeh hvad er det? ngoet sted hvor jeg kan finde mere om det - bare kyl links
> efter mig

Tvivler på at den ligger online, men TDC-medarbejdere burde have adgang
til den.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Never trust a computer you can't repair yourself.

Fra : Ronnie Machstad Beng~

Dato : 03-11-01 04:02

ok mange tak - det giver mig da noget teknisk som jeg kan lede vidre med

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 02-11-01 22:34

Machstad Bengtsen wrote:

> Tvivler på at den ligger online, men TDC-medarbejdere burde have adgang
> til den.

Den kan sikkert skaffes ved henvendelse til:
Telebiblioteket®
Tele Danmark Udvikling
Telegade 2
2630 Taastrup

Tlf: 80 80 80 80 , lokal 4 52 45

Fax: 43 52 80 76

Mvh

Thomas

Fra : Ronnie Machstad Beng~

Dato : 03-11-01 08:30

> Den kan sikkert skaffes ved henvendelse til:
> Telebiblioteket®
> Tele Danmark Udvikling
> Telegade 2
> 2630 Taastrup
>
> Tlf: 80 80 80 80 , lokal 4 52 45
>
> Fax: 43 52 80 76

Mange tak Thomas - ved du om de har en e-mail addy som man også kan sende
forespørgslen på? Foretrækker at bruge den slags når det ikke er mere
vigtigt end i denne sammenhæng

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 08-11-01 14:45

"Ronnie Machstad Bengtsen" <haplo@sojourn.dk> wrote in message

> Mange tak Thomas - ved du om de har en e-mail addy som man også kan sende
> forespørgslen på? Foretrækker at bruge den slags når det ikke er mere
> vigtigt end i denne sammenhæng

Der står telebiblioteket@tdk.dk i vores system, men det er længe siden at
denne post er opdateret.

Mvh
Thomas
www.GlobalTel.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 03-11-01 16:08

On Fri, 2 Nov 2001 16:31:00 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Cybercity, Tiscali og TDC bruger et sæt forkortelser TDC har fastlagt.
> Jeg mener deres betegnelse er Specifikation 24 hos TDC (men skyd mig
> ikke, hvis det er forkert, jeg har forlist det dokument)

Jeg kender den som direktiv 24 - postvæsenet bruger den vist også, det
er i al fald noget som har rødder i post og telegrafvæsenets tid.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer