Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Gforce2
Fra : High limit

Dato : 02-11-01 12:29

Jeg har et gforce 2 mx200 64mb tornado kort der er ca 1½ måned gammelt men
blæseren er begyndt at larme a h til på den kan man gøre et eller andet ved
den eller skal jeg allerede skifte blæseren på den ??
--
Blomst på>> Icq 120979068

Fra : Kemster

Dato : 02-11-01 12:28

Køb dog vandkøling.... lamer NIX

Kemster

Fra : MTP

Dato : 02-11-01 13:19

hørt hørt!!
men du kan også bare købe denne en Global Win FA420 - den kan købes alle
steder til omkring 90 kr.

mvh
MTP

Fra : Kemster

Dato : 02-11-01 13:33

> hørt hørt!!
> men du kan også bare købe denne en Global Win FA420 - den kan købes alle
> steder til omkring 90 kr.

som sikkert larmer som bare pokker......
ej så får man jo oxo vand på procesoren .... EXTREMT stille form for
køling...

Kemster

Fra : Kemster

Dato : 02-11-01 13:40

LOL
jeg så lige hvem det var der havde skrevet !!!!!
MTP fra århus....
Hvor købte du de kølehoveder ?

Kemster

Fra : MTP

Dato : 02-11-01 14:03

hej
det endte med http://www.tjcomputer.com/ - men jeg vil ikk rigtig anbefale
dem da han portoen kom til at koste ca. 13 sek mere end han lovede mig det
ville koste, desuden var der et hak i maze 2 blokken som han påstår ikke var
der da han sendte pakken hvilket ikke kan passe da det var overordentlig
godt pakket ind (thumb up). Han har dog tilbudt at jeg sender den retur og
får en ny men det er jo også dyrt i porto

mtp hvor har du købt din gpu køler??

Fra : Kemster

Dato : 02-11-01 14:24

> [...]
> godt pakket ind (thumb up). Han har dog tilbudt at jeg sender den retur og
> får en ny men det er jo også dyrt i porto

Trist..... ;-(

> mtp hvor har du købt din gpu køler??

Nopr desværre ikke endnu.... ved ikke rigtigt hvor jeg skal købe den...

BTW det er alt for lækkert at slippe for det larm fra alle de blæsere

MVH
Kemster

Fra : MTP

Dato : 02-11-01 14:29

yep.. om natten er der kun EN blæser der kører og det er min PSU blæser som
kun kører 7 V så mere lydløs kan det vist ikk blive

Fra : Kemster

Dato : 02-11-01 14:35

Jeg har nu våget at sætte min PSU til at rulle med sølle 5 V

Fra : Santa Xcaze

Dato : 03-11-01 16:49

SNIP
Det er sq da overkill at smide vandkøling på en gpu ...

Fra : Armitage

Dato : 02-11-01 13:52

> [...]
ved
> den eller skal jeg allerede skifte blæseren på den ??

Jeg vil næsten tro at et MX200 kan køre uden blæser - mange MX inc.mit eget
leveres uden blæser kun med en passiv køler. Mit kort kort er overclocket
til 220/210 uden en blæser.

Jeg ved at nogle MX kort også blev solgt helt uden køler af nogen art.

Fra : High limit

Dato : 02-11-01 21:19

Jeg takker mange gange for svarne

--
Blomst på>> Icq 120979068

Fra : René Sørensen

Dato : 03-11-01 11:12

Sig mig lige en gang. Alle snakker om extra køling.....Er der overhovedet
ikke garanti på sådan et kort?? Hvis du ikke har overclocket kortet, skulle
der vel ikke være noget galt ved at tilbage levere kortet i den butik du har
købt det i??
Hilsen René