Java problem?
Fra : RJS

Dato : 01-11-01 17:36

Jeg har ryddet op på min HD og kan siden da ikke åbne visse
hjemmesider og jegkan ikke få vist billeder i stor størrelse, frem
eller tilbageknappen der også er i nogle hjemmesider ,virker heller
ikke.HJÆLP mig og skær det ud i pap så en ældre mandsperson kan forstå
det.
På forhånd tak Ronald

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 02-11-01 17:45

RJS wrote:

> [...]
> eller tilbageknappen der også er i nogle hjemmesider ,virker heller
> ikke.HJÆLP mig og skær det ud i pap så en ældre mandsperson kan forstå

Det kan godt være jeg er pernippen, men hvorfor tror du det har noget
med Java at gøre?
Det lyder mere som om du har ødelagt nogle system filer. Så hvis det er
windows du kører så er vejen vist ikke uden om en reinstallation.

Mvh.
Martin
--
"Life is good for only two things,
discovering mathematics and teaching mathematics"

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 01-11-01 17:48

Det tror jeg næppe har noget med Java at gøre. Og hvis det har, er der
vist ikke grundlag i din tekst for at vurdere hvad der skulle være sket.

Men måske det har noget med JavaScript at gøre?

-dennis

Fra : Thorkild Sørensen

Dato : 01-11-01 20:20

Prøv her: dk.edb.system.ms-windows

Denne gruppe omhandler kun Java programmering

Hilsen Thorkild

RJS skriver: