Hvor får man grydeklare kaniner henne?
Fra : Jacob Fink

Dato : 31-10-01 18:22

Jeg har fået vældig smag for kaniner, men har ikke lyst til at købe dem i
specialforretninger til en mindre formue.

Der må være mennesker der avler slagtekaniner til salg et eller andet sted,
men hvor?

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 01-11-01 05:55

"Jacob Fink" <jacob@fink.net> skrev i meddelandet...

> Jeg har fået vældig smag for kaniner, men har ikke lyst til at købe
> dem i specialforretninger til en mindre formue.

Irma har tit/ofte parteret kanin på tilbud, (ca. 600-700 g) til 39,95
pr. pakke.

www.irma.dk

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Fra : Søren L Hansen

Dato : 05-11-01 12:14

Jacob Fink <jacob@fink.net> wrote in article
<3be03327$0$750$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> specialforretninger til en mindre formue.
>
> Der må være mennesker der avler slagtekaniner til salg et eller andet

På min ferie i Peru fik vi helstegt CUY, dvs. marsvin. Det smagte også som
kanin, men mere vildtagtigt, da den er mørkere i kødet. Og de kan jo fås
ved en hver dyrehandler.

--
Søren

Fra : Ghita

Dato : 05-11-01 21:18

"Jacob Fink" <jacob@fink.net> skrev i en
> Jeg har fået vældig smag for kaniner, men har ikke lyst til at købe
dem i
> specialforretninger til en mindre formue.

Hej
Så sent som i går så jeg kaniner i prima på enghavevej
(vesterbro i kbh).
Nu går min smag ikke i den retning.
PUH Jeg fik det hel dårligt, ved tanken om at min
4 kg´s som hopper rundt i stuerne, skulle ende i en
gryde.
Ghita