Kattetræf :-(
Fra : Birgitte

Dato : 31-10-01 13:30

Hej alle

En af mine hunkatte gik i fødsel inat 7 dage for tidlig, så jeg bliver
desværre tvungen til, at aflyse mødet på fredag.
Jeg synes det er lidt vigtig, at passe morkatten og de kære små, da hun
mistede et kuld på 8 i juni..... også pga for tidlig fødsel.
Jeg er meget ked af det, men jeg vil meget gerne samle Jer igen, når der
kommer lidt ro over feltet.
Mange missehilsner fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 31-10-01 14:47

Hej Birgitte

Helt i orden *S* Vi prøver bare igen en anden dag.
Selvfølgelig skal du være der for mislingerne *S*

Tillykke med de nye små, håber at mormis og børn har det godt

Hilsen
Joan

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 31-10-01 15:59

Helt ok, så må vi jo bare finde en anden dag.

Tillykke med de nye små og held og lykke.

Camilla Christiansen

Fra : Camilla Larsen

Dato : 31-10-01 16:25

Hej Birgitte

Held og lykke med de små, holder fingre krydset her og glæder mig til
at høre nyt om dem*S*

Camilla
--
Camilla

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-10-01 16:41

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-10-01 16:44

Det var da en skam, men vi prøver bare igen en anden gang. Hovedsagen er at
mor og børn har det godt. Og det har de vel?

Hilsen

Lisbeth

Og undskyld hvis der er en blank post fra mig... jeg tror nok jeg ramte en
forkert tast :o}

Fra : Christina K

Dato : 31-10-01 18:27

Hejsa

Ja, Birgitte sørg nu for at de 3 små har det godt, men glem ikke at
holde os opdaterede her med hvordan det går!!

Pøj Pøj

Chistina og misserne

Birgitte <nospamtruetrust@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bdfed65$0$25373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jetpool

Dato : 31-10-01 21:06

Hejsa

Tillykke med de små, selvfølgelig kan det udsættes til en anden gang.

Linda, Venus og Frederik
Christina K <christinak@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be03547$0$11598$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Birgitte

Dato : 01-11-01 02:07

Hej alle

TUSIND tak for Jeres forståelse og omsorg
Det er altid dejligt, at kunne dele glæder og sorger med nogen.

-Indtil nu går det fint, men jeg kan mærke, at de små bruger meget energi på
at holde varmen.
Jeg har smidt masser af brænde på fyret, så nu er her ligesom en dejlig varm
sommerdag
Jeg må hele tiden lægge dem til og sørge for, at missemor får dem vasket, da
hun er en lille smule frustreret.
Har redt op ved siden af fødekassen, så jeg hele tiden kan følge med i hvad
der foregår.
De patter godt nok, men kun når jeg lægger dem til, så hver anden time,- ja
så gælder det om at være på mærkerne.
De er jo født ca 7-8 dage før tid så deres lunger er ikke helt veludviklet
endnu, så jeg prøver at få dem til at skrige indimellem, for at få lungerne
i gang. Har sovet 2 timer siden tirsdag morgen, men det går nu nok.
Jeg har nu valgt at jeg de næst følgende dage/nætter, vil sætte vækkeren til
at ringe hver anden time, så jeg er sikker på at kan hjælpe mest muligt.
Det blev til :
1 hun bruntortie blotchedtabby måske med lidt hvid
1 han brun makrel tabby med hvid
1 han blotchedtabby

Navnene vil blive
(Cadillac) Deville
(Ford) Del Ray
Dodge Carger
Det i ( ) skal de ikke hedde, det er bare for, at I ved hvilken bil jeg
tænker på

Jeg vil holde Jer informeret.
Mange missehilsner fra Birgitte og missemor Hot Patootie kaldet Hootie
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Kate

Dato : 01-11-01 23:18

Hej Birgitte

Tillykke med de små. Håber at de har godt og at du snart kan få lidt
mere søvn.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Birgitte

Dato : 02-11-01 12:11

De lever alle 3 endnu, og det synes som om de bliver stærkere og stærkere
for hver time der går.
De skriger meget, men det er jo blot en godt tegn på, at lungerne virker,
det er som regel der problemet er ved så tidlige fødsler.
Kryds lige alle finger for mig det næste stykke tid.
Mange miauuer fra Birgitte og Hootiemis
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-11-01 12:35

> Kryds lige alle finger for mig det næste stykke tid.

Ja men det gør jeg da allerede og har gjort lige siden jeg læste om
familieforøgelsen .. Til lykke med den ... håber alt fortsat går godt
tillykkeknus fra Ami