Orange?
Fra : Nicolai

Dato : 30-10-01 22:39

Hej Gruppe..

Nu har jeg skimtet de tidligere indlæg igennem, som min Express viser mig,
for at se om der har været en tråd om det tidligere, bare så jeg ikke træder
nogen over tæerne.

Men hvad er erfaringerne med Orange som ADSL udbyder? Tænker her på 2 Mbit
linien? Eller bare generelt med deres net og service?

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 30-10-01 22:40

Er xdsl det samme som adsl? For så har jeg nok postet i den forkerte gruppe,
da der er en for xdsl. Håber i kan bære over med det..

Nicolai

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-01 23:19

Nicolai skrev:

>Er xdsl det samme som adsl?

XDSL er en måde at angive at alt muligt+DSL hører hjemme i
gruppen. Men du er ikke den første der tager fejl og tror at det
er en konkret teknik.

>For så har jeg nok postet i den forkerte gruppe,
>da der er en for xdsl. Håber i kan bære over med det.

Naturligvis kan vi det. Vi har alle lavet fejl. Men jeg vil
alligevel råde dig til at gentage dit spørgsmål i den rigtige
gruppe for der er du (nogenlunde) sikker på at det bliver læst af
folk der ved noget om det.

--
Bertel