Hejsa hvem kan svare på det her !!!!!!!!!!~
Fra : Britta & Jens Koch

Dato : 30-10-01 12:46

kan man få WAP til en nokia 3310

Fra : maxses

Dato : 30-10-01 13:12

Ja hvis du køber en 3330....

mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-10-01 13:09

maxses skrev:

>Ja hvis du køber en 3330....

Det var da et besynderligt svar... Så er det jo ikke 3310eren vi
snakker om. Britta/Jens kan lige så godt købe en anden WAP-telefon,
det har jo intet med 3310eren at gøre.

Nej, 3310eren kan du ikke få WAP i... Du bliver nødt til at købe en
anden telefon.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 30-10-01 14:04

[Slette, slette...]

> Nej, 3310eren kan du ikke få WAP i... Du bliver nødt til at købe en
> anden telefon.

Det var da sådan set osse hvad maxses svarede. 3330 er det nærmeste man
kommer en 3310 med WAP.

Mvh Ebbe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-10-01 14:10

Ebbe Kristensen skrev:

>Det var da sådan set osse hvad maxses svarede. 3330 er det nærmeste man
>kommer en 3310 med WAP.

Spørgsmålet lød:

>kan man få WAP til en nokia 3310

Det kan man IKKE svare ja til!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : maxses

Dato : 30-10-01 14:30

Tak Ebbe, jeg tænke også at det ville være det samme at svare på den ene
eller anden måde...jeg skulle også til at skrive en kommentar tilbage,
men jeg gad sku ikke :) hvis folk(bla. Lasse) vil gå og i detaljer må de
sku selv om det :)

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-10-01 14:29

maxses skrev:

> [...]
>eller anden måde...jeg skulle også til at skrive en kommentar tilbage,
>men jeg gad sku ikke :) hvis folk(bla. Lasse) vil gå og i detaljer må de

Jeg mener blot det er en fuldstændig forkert formulering. Hvis jeg
køber en 3330er, så kan jeg da stadig ikke få WAP i min 3310er. Det
var det du skrev.

EOD herfra.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : maxses

Dato : 30-10-01 14:46

> Jeg mener blot det er en fuldstændig forkert formulering. Hvis jeg
> køber en 3330er, så kan jeg da stadig ikke få WAP i min 3310er. Det
> [...]

LOL...se det er det jeg mener med detaljer....du forstod jo godt hvad
jeg mente...

hygge...

Mvh Max

http://www.kandu.dk/