Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-OUT på Asus A1 ?!
Fra : Klaus Thuesen

Dato : 29-10-01 18:10

Hej,

Jeg har noget SVHS TVout på den bærbare, en ny Asus A1....
Jeg fik en adapter med som laver SVHS'en om til phono, og har derefter
tilsluttet phono enden til en "scart stik boks" hvor også line-out fra
lydkortet er tilsluttet ... dette scart stik er så proppet om bag i TV'et.

Nu er det bare sårn, at når jeg går ind i BIOS og vælger KUN at det skal
være TV'et, så virker det fint, indtil maskinen er bootet op, hvorefter det
skifter til den bærbares skærm igen. Hvis jeg vælger AUTO i bios, går ind i
WinXP, og så trykker FN tasten ned sammen med den knap der er til at slå TV
til, så står der oppe i hjørnet et ikon og "TV ON", men kommer intet på
billedet.

Help please!

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Vezzel

Dato : 29-10-01 18:46

On Mon, 29 Oct 2001 18:10:20 +0100, "Klaus Thuesen" <klth@mail.dk>
wrote:

Halløj! Jeg har samme bærbar...
Du skal ha' nogle XP drivere fra Asus, før at du kan bruge TV out i
WinXP... Og det er der så jeg ved ikke lavet endnu...

Der findes 98 drivere der virker sammen med TV out.

--
Hilsen Vezzel
www.vezzel.dk

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 29-10-01 19:03

"Vezzel" <vezzel@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> WinXP... Og det er der så jeg ved ikke lavet endnu...
>
> Der findes 98 drivere der virker sammen med TV out.

Hej! Det er en skøn bærbar, ik?

Hmm jeg er oz igang med at installere Win2000 på en anden partition (der er
jo plads nok hehe), og så ser jeg om de findes der driverne ... jeg havde
bare troet det var SiS drivere man skulle have fat på, men nu ved jeg da det
er hos Asus jeg skal holde mig ajour. Takker

ICQ# 14834815

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Vezzel

Dato : 29-10-01 19:40

On Mon, 29 Oct 2001 19:02:41 +0100, "Klaus Thuesen" <klth@mail.dk>
wrote:

>Hej! Det er en skøn bærbar, ik?

Jo, absolut! Bare en skam at det kun er 16bit farver...

> [...]
>bare troet det var SiS drivere man skulle have fat på, men nu ved jeg da det
>er hos Asus jeg skal holde mig ajour. Takker

Hehe, da det er dejlig med MASSER af plads at boltre sig på... Og ha'
god tid når du går ind på Asus's hjemmeside... Den er MEGET
langsom...

Hygge!
--
Hilsen Vezzel