Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Søger Rune!
Fra : Jesper Klitfelt

Dato : 29-10-01 10:19

Hej,
Jeg ved godt at denne NG kun omhandler grafikkort, men Rune hvis du ser
dette, gider du så ikke lige at sende mig dine FTP oplysninger igen, da jeg
har formatteret min HD.

Thanx

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 29-10-01 14:24

"Jesper Klitfelt" <klitfelt@email.dk> wrote in

> Hej,
> Jeg ved godt at denne NG kun omhandler grafikkort, men Rune hvis du ser
> dette, gider du så ikke lige at sende mig dine FTP oplysninger igen, da
> jeg har formatteret min HD.

Det var da den dummeste post jeg længe har set. Nu er der jo en del der
hedder Rune og har en FTP... Og meget off-topic ikke at forglemme!

Rune

Fra : [ · B@CHFIRE · ]

Dato : 30-10-01 15:48

"Rune D. Jørgensen" <Rune_dahl@hotmail.com> wrote in message
> "Jesper Klitfelt" <klitfelt@email.dk> wrote in

> Det var da den dummeste post jeg længe har set. Nu er der jo en del der
> hedder Rune og har en FTP... Og meget off-topic ikke at forglemme!

...men måske er der ikke så mange Run'er (??), som har en FTP, og som kender
en person ved navn "Jesper Klitfelt".. Oopz, still OT...

-Bach

Fra : Jesper Klitfelt

Dato : 31-10-01 01:09

nemlig