SURFBOARD 3100 TIL STOFANET
Fra : rasmus

Dato : 29-10-01 09:16

Hvordan installere jeg mit surfboad 3100 modem til Windows 2000 når jeg
ikke har instalations cd'en til modemet?

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 29-10-01 10:42

Har du manualen.... der er en fin beskrivelse af opsætningen.

Der skal ikke installeres nogen drivere, hvis det er det du tænker på!

Mikkel

Fra : aaa

Dato : 31-10-01 05:09

> Hvordan installere jeg mit surfboad 3100 modem til Windows 2000 når jeg
> ikke har instalations cd'en til modemet?

Der følger kun en CD med til Mot. Surfboard 4100 og ikke 3100. Dette er er
USB-driver da 4100 har både USB og Ethernettilslutning. 3100'eren har kun
Ethernettilslutning og det er derfor kun netkortet der skal installeres for
at modemmet fungerer (og netkortet kender Windows 2000 sikkert)