Min Ericsson R320 er gået kold!
Fra : Morten Decker

Dato : 28-10-01 18:28

Hejsa!!

Min fon gik pludselig kold og er ikke til at tænde igen!!
Har oplevet, over en længere periode, at den ind imellem slukker af sig
selv, men nu er den slukket permanent og reagerer overhovedet ikke på noget
som helst! Har prøvet meget!
Den har hverken været udsat for vand, høj fugtighed, allerhøjst den kulde
den nu kan tage imod ved at ligge i en jakkelomme, på denne årstid!

Hva gør jeg?
Har i første omgang tænkt mig at ringe til Ericsson support i morgen, men
"smider" de mig bare videre til en service-virksomhed , og giver mig en
regning på en halv milliard?? Det er nu mindre en et år siden jeg har købt
den, skal det lige siges!

Med venlig Hilsen

/Decker

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 29-10-01 15:43

Hej Morten

Hvis det er mindre end et år, kan du bare smide den ind i en servicebutik,
så reparerer de den på stedet hvis de er Erix-autoriseret...

Min opførte sig også sådan engang da den havde siddet i bilen hele natten.
Den kan åbenbart ikke lade batteriet hvis det er for koldt, og når den er
HELT afladt, kan der godt gå lidt tid med lader før den vil tændes.. Den er
lidt underlig ...

/Lasse

Fra : maxses

Dato : 31-10-01 09:24

> [...]
er
> HELT afladt, kan der godt gå lidt tid med lader før den vil tændes..

Kolde batt. taber hurtigt strøm, det er jo fakta :) men det er ikke kun
denne fon der skal sidde lidt laderen hvis den er helt nede, jeg har
været udefor det med flere foner(har selv 320'eren)...

Men 320'eren har også nogle problemer med software'en, det var derfor
den udgik rimelig hurtigt efter den kom på makedet...den det er nu en
dejlig telf...

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 31-10-01 18:28

Hej igen !

> Men 320'eren har også nogle problemer med software'en, det var derfor
> den udgik rimelig hurtigt efter den kom på makedet...den det er nu en
> dejlig telf...

Ja en udemærket telefon - har dog givet min til min kæreste - som også er
vældig glad for den...
Men den manglede et par ting :)

Så jeg har ladet udviklingen råde og valgte R520, mest for at prøve GPRS :)
Men ellers er mange ting faktisk de sammen som i 320'eren - også
størrelsen.. Som man kan vænne sig til, bare træls at man ikke rigtig kan
have den i lommen - især i cowboy-bukser :)

/Lasse