Hjælp! Ericsson SH888 Software
Fra : JAN PEDERSEN

Dato : 28-10-01 18:23

Mit problem er, at jeg ikke kan installere den software der var med min
Ericsson Sh 888 på min PC.
Hver gang beder den om en fil fra en Win 95, men jeg køre Win 98 2.Edition,
og hvis jeg putter min 98`er cd i drevet skriver den at det ikke er fra
Cd-rom jeg har installeret, men den tager fejl.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

MVH
JMP

Fra : Fischer

Dato : 28-10-01 18:32

> [...]
> og hvis jeg putter min 98`er cd i drevet skriver den at det ikke er fra
> Cd-rom jeg har installeret, men den tager fejl.

Det kan jeg.
Du skal simpelthen bruge filerne fra Win95, selv om du kører W98SE - så
virker det.
Jeg kan ikke lige huske hvilke filer det er, men jeg har dem vist gemt på en
diskette ovenpå.
Lad mig vide hvis du er interesseret i yderligere info, så skal jeg finde
det frem.

*Fischer

Fra : JAN PEDERSEN

Dato : 28-10-01 19:10

Fischer <express@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:FnXC7.197$7N2.3993@news.get2net.dk...
> [...]
> diskette ovenpå.
> Lad mig vide hvis du er interesseret i yderligere info, så skal jeg finde

Det ville glæde mig hvis du kunne hjælpe, for jeg er desværre ikke indehaver
af en Win95.
Jeg håber ikke du skal vide hvilke filer det er, for der er sikkert flere
end den, den starter med at vil have, og så har jeg vist et problem.
Du har måske selv haft samme problem?
Så hvis du har mulighed for at finde dem, og måske sende dem til mig ville
jeg vær en lykkelig mand.

Mvh
JMP
E-Mail: janm@pedersen.mail.dk

Fra : Fischer

Dato : 28-10-01 19:37

> [...]
> Du har måske selv haft samme problem?
> Så hvis du har mulighed for at finde dem, og måske sende dem til

Du skal bruge:
WIN95_09.CAB og WIN95_10.CAB fra Win95 CD'en.

De fylder ialt 3,4 Mb så de er lidt tunge. Jeg vil gerne maile dem til dig -
men bekræft venligst!

MEGET VIGTIGT:
Inden du installerer Ericsson Office Suite SKAL du have installeret en
infrarød enhed i dit system. Du skal desuden have hul igennem til telefonen
og have installeret driveren til modemet.

*Fischer