Husker ikke password ??
Fra : GiWeo

Dato : 28-10-01 17:45

Hejsa

Mit outlook (ikke express) kan ikke huske password'et til mail
kontoen, selvom jeg krydser af at den skal - hvad kan der v{re galt
???

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Rene Iversen

Dato : 29-10-01 06:42

bruger du windows logon eller anden logon som du bare trykker "anuller" til
ved opstart?

/Rene

Fra : GiWeo

Dato : 29-10-01 20:22

>bruger du windows logon eller anden logon som du bare trykker "anuller" til
>ved opstart?
Nej, logger p} med kode - s} hele netv{rket kan starte op og logge p}
Internettet !

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Rene Iversen

Dato : 30-10-01 06:50

logger du på et domæne eller er det blot et privat LAN? Hvilken
netværkslogon bruger du?

Fra : Jan

Dato : 30-10-01 09:05

Havde selv samme problem med en Outlook 2000 og en Win 2000.

Det viste sig at brugeren loggede på netværket med sit eget navn og på
maskinen som Administrator (Gammel Novell 3.12 server). Da jeg lavede det
om, så der blev logget på begge med samme navn, så virkede det.

Jan

Fra : GiWeo

Dato : 30-10-01 18:50

Hej

Vores lille netv{rk best}r kun af flg.

Internet

Router

Switch

PC PC

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Madsen

Dato : 30-10-01 20:15

Hej "GiWeo",

Kunne du ikke lige ændre dit tegnsæt til iso-8859-1 i stedet
for NS_4551-1 ?

Det er ikke til at læse hvad du skriver fordi æ, ø og å bliver
til underlige tegn i min newsreader.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 03-11-01 16:36

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> [...]
> for NS_4551-1 ?
>
> Det er ikke til at læse hvad du skriver fordi æ, ø og å bliver

Jeg kan ikke svare dig på din e-mail da din adresse åbenbart
ikke eksisterer:

The message could not be sent because one of the recipients
was rejected by the server. The rejected e-mail address was
'do@os.dk'. Subject 'Re: Husker ikke password ??', Account:
'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protocol: SMTP, Server
Response: '550 Invalid recipient: <do@os.dk>', Port: 25,
Secure(SSL): No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC79

Du skrev:

> S} er det fordi din newsreader ikke kan forst} min, for jeg sender
> b}de i 4551 og 8859
>
> Se vedelagt bmp. fil !

Det jeg har forsøgt at svare til dig er følgende:
Ja, det er fordi min newsreader ikke kan forstå det tegnsæt.
Det anbefales også at bruge tegnsættet iso-8859-1 på usenet:
<http://usenet.dk/netikette/linje.html>

Du kan se hvordan din tekst ser ud hos mig her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/news/tegnsaet.gif>

Hvorfor svarer du ikke i gruppen i stedet for at sende til min
e-mail-adresse?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : GiWeo

Dato : 04-11-01 14:41

>Hvorfor svarer du ikke i gruppen i stedet for at sende til min
>e-mail-adresse?

Fordi man ikke m} sende bin{re filer i denne gruppe !!!!!!

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Madsen

Dato : 04-11-01 17:54

"GiWeo" <do@os.dk> skrev:

> Fordi man ikke m} sende bin{re filer i denne gruppe !!!!!!

Så send dem til dk.binaer og henvis til dem her i gruppen,
eller upload dem til en hjemmeside, hvis du absolut skal
vise binære filer. <http://usenet.dk/netikette/attach.html>

Jeg kan se at du stadig kører med charset=NS_4551-1
Er der ikke en eller anden Agent-bruger der kan fortælle
hvordan man stiller den til iso-8859-1 ?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-11-01 20:14

Isang tao pinangalanan Madsen nagsulat :

>Jeg kan se at du stadig kører med charset=NS_4551-1
>Er der ikke en eller anden Agent-bruger der kan fortælle
>hvordan man stiller den til iso-8859-1 ?

Options/General preferences/Languages
Default charset skiftes til "Latin1"

--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,