Kan ikke vidresende
Fra : René Lone.

Dato : 28-10-01 07:25

Hej .
Jeg har pludselig fået det problem at hvis jeg vil trykke på besvar eller
videresend virker det ikke , flere gange skriver den at der kan ikke sendes
post der er ikke installeret et postprogram til at sende post ved hjælp af
internetgenveje
jeg prøvede IE 6 men det virkede ikke riktigt for mig så jeg slettede den
igen .min OE er 5-5-2 ?
Hvad gør jeg

--
Venlig hilsen René og Lone Ibsen.
rene-lone@mail.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-01 07:32

Sun, 28 Oct 2001 07:25:20 +0100, skrev "René Lone."
<rene-lone@mail.dk>:

>Jeg har pludselig fået det problem at hvis jeg vil trykke på besvar eller
>videresend virker det ikke ,

Tjek, at OE er sat som default postprogram, både i OE og IE.

I begge tilfælde går du i funktioner => indstillinger
OE: general => nederst
IE: programmer
--
med venlig hilsen