Paris og Chartres, billigt hotel/værelse
Fra : Kai Wagner

Dato : 27-10-01 21:19

Vi skal en tur til Paris og Chartres midt i november. Er der nogen der
kender et godt og billigt hotel begge steder og er der nogen der kan
anbefale noget, vi skal se i Chartres, for der har vi ikke været før.
vh. kai wagner

Fra : Henning Skov

Dato : 04-11-01 15:31

Jeg har set på nettet at der findes et dansk ægtepar der har et hotel i
Paris nær Gare du Nord, ellers kan jeg anbefale dig som en billig
overnatnings mulighed at slå op på Premier Classé hotellerne. De er billige,
rene og pæne
Med venlig hilsen
Henning

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-11-01 00:54

Kai Wagner <kaiw@get2net.dk> wrote:

>er der nogen der kan anbefale noget, vi skal se i Chartres, for der har
vi ikke været før.
> vh. kai wagner

Du ved selvfølgelig godt, at der er en stor katedral der, ik'?
Den er hele rejsen værd (fra Paris til Chartres). Hvis I går i dybden
med den, er der faktisk til mange timer .... beliggenheden er fantastisk
smuk også!
Nord for kirken (svjh) er der et lokalt museum ... men man skal være
meget interesseret i middelalderen for at få fornøjelse af det. Lige syd
for kirken er der et fint (lille) kvarter med middelalderhuse. Det er
meget hyggeligt og seværdigt.
En god lille bistro kunne I vel nok osse finde?
Men ellers er der efter min erfaring ikke mere at komme efter i Chartres
(- sagde han så! med risiko for skældud af meget mere erfarne
Chartresrejsende)
God fornøjelse.
--
venlig hilsen,