Link til GraphicConverter 4.1DK virker ikk~
Fra : Tina H.

Dato : 27-10-01 21:46

Hejsa

Jeg har været inde for at downloade den nye version af GraphicConverter
4.1DK på den danske side, men linket virker ikke.

Går jeg ind på Lemke.com og forsøger bliver jeg bedt om et user name og et
password.

Det forstår jeg ikke. Hvad er problemet?

hilsen

Tina

Fra : Jesper

Dato : 27-10-01 22:59

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> password.
>
> Det forstår jeg ikke. Hvad er problemet?

Det er en bug i Internet Explorer, når den støder på en side hvor man
bliver afvist pga at der er for mange brugere bliver man præsenteret for
en boks hvor kan skrive Brugernavn og adgangskode.

I Interarchy får jeg fejlen : 421 Too many users, please try again.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-10-01 23:07

> [...]

> password.
>
> Det forstår jeg ikke. Hvad er problemet?

Jeg tror at der er for mange på sitet i øjeblikket. Prøv igen i
morgen...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 28-10-01 08:14

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Jeg tror at der er for mange på sitet i øjeblikket. Prøv igen i
> morgen...

Den var gal hele lørdagen og stadig her søndag morgen kl. 8 - dansk
normaltid. Så mange kan vi da ikke være, som står på nakken af hinanden
for at opdatere programmet (uanset at det er en Guds gave til
menneskeheden). Det er aldrig sket før.
--
Ove Steen Smidt

Fra : Jesper

Dato : 28-10-01 11:45

Ove Steen Smidt <ossmidt@post11.tele.dk> wrote:

> [...]
> normaltid. Så mange kan vi da ikke være, som står på nakken af hinanden
> for at opdatere programmet (uanset at det er en Guds gave til

Du må endelig ikke undervurdere hvad Guds gave til menneskeheden kan
gøre, evt. kombineret med en ikke alt for står båndbredde på
Lemkesoft.com

Mogens Thyregod, læg den til download alternative steder.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 28-10-01 13:31

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

[snip indtil flere]

> [...]
> Lemkesoft.com
>
> Mogens Thyregod, læg den til download alternative steder.

Desværre ligger jeg kun inde med PPC-versionen, men den er til gengæld
så anbragt på min iDisk, så i det mindste den kan hentes derfra.
68k- og Carbon-versionerne følger senere.

....og jeg har kontaktet Thorsten Lemke om denne vedvarende problem med
serveren på graphicconverter.net

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 28-10-01 13:06

> [...]

> normaltid. Så mange kan vi da ikke være, som står på nakken af hinanden
> for at opdatere programmet (uanset at det er en Guds gave til

Jeg hentede den uden problemer 10 min. efter jeg skrev beskeden... og
jeg kan også få fat i sitet nu.

--
Mvh.
René Frej Nielsen