Vind
Fra : Johnny Bonde

Dato : 27-10-01 15:33

Om 3 dage trlkkes Vores dyre Guitar til 9200
du kan nå det endnu

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden? Tjek www.Underholdningsnettet.dk
Snak med kollegerne, tilmeld dig den største MusikerListe www.suppeposten.dk
Vind 3 forskellige lækre CD'er * Vind Norman Guitar Værdi 9200,-

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 27-10-01 16:56

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@oncable.dk> wrote in message
> Om 3 dage trlkkes Vores dyre Guitar til 9200
> du kan nå det endnu

Hvordan passer dette opslag ind i denne gruppe?

Jeg ville henvise det til dk.opslag

Tager jeg fejl?
Svar venligst her i gruppen, så alle kan følge med.

Jeg bringer lige et snip fra fundatsen:

<snip>
3.1 Fundats - Ønskes:
Snak om plader, koncerter, stævner, instrumenter,
lydgrej og musiksoftware, samt generelle diskussioner
om musik.

Udveksling af sangtekster, tabulaturer og becifringer
inden for de grænser, som ophavsretten sætter.
Diskussion af ophavsret og elektroniske musikarkiver.

Kontaktformidling mellem musikere, alle genrer og
stadier. (Titlen skal starte med et bynavn/Kbh).

Henvisninger til gode musik-netsteder.

3.2 Frabedes:
Køb og salg (henvises til dk.loppemarked)
<snip>

--
Morten Bock Sørensen, Århus N
http://www.mortenbock.dk

Fra : Johnny Bonde

Dato : 27-10-01 21:23

> Hvordan passer dette opslag ind i denne gruppe?

som her står snak om instrumenter
eller er en guitar ikke et instrument ??

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-10-01 21:49

> som her står snak om instrumenter
> eller er en guitar ikke et instrument ??

Du har fået det at vide utallige gange: Dine reklamer for din hjemmeside
hører ikke hjemme her. Hvis du vil diskutere kvaliteter ved guitaren er det
fint med mig, men dit indlæg er en decideret reklame for dit site, og hører
dermed hjemme i dk.opslag eller alternativt i din signatur. Men det her ved
du jo udemærket godt, eftersom du allerede har fået det at vide en del
gange.

/Nikolaj

Fra : John K

Dato : 27-10-01 21:50

> som her står snak om instrumenter
> eller er en guitar ikke et instrument ??

Ja - snak om - ikke reklame for.....

Mvh

John K

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 28-10-01 08:27

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@oncable.dk> wrote in message

> som her står snak om instrumenter
> eller er en guitar ikke et instrument ??

Jo. en guitar er et ganske udemærket instrument.....men en konkurrence er et
kommercielt foretagende, og hører derfor ikke hjemme i denne gruppe.

/morten

Fra : Johnny Bonde

Dato : 28-10-01 21:15

> Jo. en guitar er et ganske udemærket instrument.....men en konkurrence er et
> kommercielt foretagende, og hører derfor ikke hjemme i denne gruppe.

Du har ganske uret, et firma har foræret en guitar til en konkurrence
og vi kører konkurrencen uden at få fem flade ører for det, det kan
da ikke være mere ukommercielt.

mvh Johnny

Fra : Kristian Stephansen

Dato : 28-10-01 22:53

[klip]
> Du har ganske uret, et firma har foræret en guitar til en konkurrence
> og vi kører konkurrencen uden at få fem flade ører for det, det kan
> da ikke være mere ukommercielt.

Det kan det da bestemt - eftersom det er dine kommecielle sites, der danner
forum for konkurrencen. Du kunne på den baggrund vælge at poste din besked i
dk.marked.kommerciel.

/ Kristian

Fra : Lars Knudsen

Dato : 28-10-01 19:58

Morten Bock Sørensen <news@mortenbock.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bdad8a5$0$258$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> 3.1 Fundats - Ønskes:
> Snak om plader, koncerter, stævner, instrumenter,
> lydgrej og musiksoftware, samt generelle diskussioner

Sjovt, folk altid bitcher, når der kommer en henvendelse/indlæg om
musiksoftware. Og altid påpeger det hører hjemme i
dk.kultur.musik.produktion. For mig at se, at det da lige så vel placeret
her, som der.

/L

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-10-01 20:21

"Lars Knudsen" <plumfeber@c.dk> wrote in message
> [...]
> musiksoftware. Og altid påpeger det hører hjemme i
> dk.kultur.musik.produktion. For mig at se, at det da lige så vel placeret

Det er ikke mit indtryk, at der bliver bitchet, men derimod, at der bliver
henvist til denne gruppe, fordi det er der, man finder folkene, som aktivt
benytter denne slags ting. Ihvertfald synes jeg, at vendingen "men det kan
være, at de kan svare på det i dkmp".

Iøvrigt står der i dkmp's fundats:

"* Mulighed for at udveksle erfaringer, og stille åbne spørgsmål
omkring instrumenter og udstyr der knytter sig til udøvelse
af musik. "

jeg vil mene, at emnet er on-topic begge steder. Så var det måske en ide at
overveje, om den nuværende situation er fin nok, eller at der vil være
mening i en skarpere opdeling mellem de to gruppers fundatser, så overlap
minimeres.

Personligt synes jeg at det er fint nok, at halv-tekniske spørgsmål dukker
op i denne gruppe, men når først de bliver af mere teknisk karakter hører de
IMØ hjemme i f.eks. dkmp eller dk.teknik.lyd

/Nikolaj

Fra : Uffe Christensen

Dato : 28-10-01 20:59

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse news:KQYC7.401>
> [...]
de
> IMØ hjemme i f.eks. dkmp eller dk.teknik.lyd

Jeg kan kun give Nikolaj ret. Og så er det jo egentlig OGSÅ af hensyn til
dem der poster "galt", at der i ny og næ kommer en henstilling - (her tænker
jeg ikke på Bonde, der tydeligt blot overtræder reglerne selvom han godt
ved, at reklame ikke er tilladt) - det er jo i alles interesse at en posting
havner i en gruppe, hvor der er et potentielt forum for emnet.

UffeC
VideoEdit - dansk forum for videoredigering
www.videoedit.dk