|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | erfaring med dell support Fra : Lasse Stig Thomsen |
Dato : 27-10-01 15:14 |
|
Hejsa.
Jeg har en defekt laptop, som jeg skal have fixet hos dell, inden for
garanti perioden.
Hvor langtid plejer det at tage med dell?
Hygge
| |
Kenneth (27-10-2001)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Kenneth |
Dato : 27-10-01 15:25 |
|
Det kommer an på så meget.
Kommer an hvilken garanti ordning du har betalt for, samt hvilket type
problem du har.
Alt fra 3-4 dag til 1½-2 uger...
Mvh Kenneth
"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> skrev i en meddelelse
news:3bdac14d$0$227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg har en defekt laptop, som jeg skal have fixet hos dell, inden for
> garanti perioden.
> Hvor langtid plejer det at tage med dell?
>
> Hygge
>
>
| |
Soren Larsen (27-10-2001)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Soren Larsen |
Dato : 27-10-01 16:22 |
|
Jeg har netop haft probs. med min dell inspirion 8000. TV-out virkede ikke,
så jeg ringede til support og næste dag kl. 10 stod en gut uden for min dør
parat til at skifte mit mobo ... de prøver såvidt muligt at ordne problemet
på stedet. Desværre virkede puteren stadig ikke så han tog den med og jeg
fik den tilbage 3 dage senere (2 dage hvis jeg havde været hjemme til at
kunne modtage den).
Jeg var alt i alt utoligt imponeret over den service jeg fik. Specielt er
jeg glad for at jeg ikke skulle transpotere computeren selv, da jeg ikke har
bil.
Mvh
Søren
"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> wrote in message
news:3bdac14d$0$227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg har en defekt laptop, som jeg skal have fixet hos dell, inden for
> garanti perioden.
> Hvor langtid plejer det at tage med dell?
>
> Hygge
>
>
| |
Lasse Stig Thomsen (27-10-2001)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Lasse Stig Thomsen |
Dato : 27-10-01 16:55 |
|
Takker.
Jeg må da håbe at de kan fixe en defekt skærm ligeså hurtigt. Problemet er
at den står og flimre næsten hele tiden.
Hygge
"Soren Larsen" <soren122@pop.k-net.dk> skrev i en meddelelse
news:9rejmf$c47$1@eising.k-net.dk...
> Jeg har netop haft probs. med min dell inspirion 8000. TV-out virkede
ikke,
> så jeg ringede til support og næste dag kl. 10 stod en gut uden for min
dør
> parat til at skifte mit mobo ... de prøver såvidt muligt at ordne
problemet
> på stedet. Desværre virkede puteren stadig ikke så han tog den med og jeg
> fik den tilbage 3 dage senere (2 dage hvis jeg havde været hjemme til at
> kunne modtage den).
> Jeg var alt i alt utoligt imponeret over den service jeg fik. Specielt er
> jeg glad for at jeg ikke skulle transpotere computeren selv, da jeg ikke
har
> bil.
>
> Mvh
> Søren
>
>
> "Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> wrote in message
> news:3bdac14d$0$227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hejsa.
> >
> > Jeg har en defekt laptop, som jeg skal have fixet hos dell, inden for
> > garanti perioden.
> > Hvor langtid plejer det at tage med dell?
> >
> > Hygge
> >
> >
>
>
| |
|
|