Sonofon
Fra : Frits Pedersen

Dato : 27-10-01 14:47

Hej!
Er der nogen som har fået Sonofons bredbånd installeret og fået det til at
fungere?
Vil gerne høre positive og negative ting.
Mvh.
Frits Pedersen
frits@mail.dk

Ps. Hvis indlægget ikke hører hjemme i denne gruppe er jeg på bar bund - i
så fald, klik videre og glem at du har set dette.

Fra : Mads Nielsen

Dato : 27-10-01 15:13

"Frits Pedersen" <frits@mail.dk> wrote in message
> [...]
> fungere?
> Vil gerne høre positive og negative ting.

Jeg kan desværre ikke hjælpe men jeg er meget interesseret i at høre lidt
erfaringer fra 1.håndsvidner.
Jeg har signet mig op på Sonofons liste så jeg håber da snart de vil få det
til Silkeborg som lovet.
Jeg så godt bemærkningen fra den udøvende myndighed ovre på .xdsl ,men da
FWA er en helt ny teknologi vil jeg mene at det kunne klemmes ind under
Xdsl, men det mente usenetpolitiet vist ikke.
Mvh.
Mads

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-10-01 15:43

Mads Nielsen skrev:

>Jeg så godt bemærkningen fra den udøvende myndighed ovre på .xdsl ...

Glem ikke de fem fæhoveder der straks skulle følge den venlige
henstilling op.

--
Bertel

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-10-01 16:03

Bertel Lund Hansen <skrivtil@lundhansen.dk> wrote:

>Glem ikke de fem fæhoveder der straks skulle følge den venlige
>henstilling op.

Ja, det var et fint eksempel på en henstilling, der ikke var skrevet,
så den forhindrede støj.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-10-01 17:26

Allan Olesen skrev:

>Ja, det var et fint eksempel på en henstilling, der ikke var skrevet,
>så den forhindrede støj.

Du har ret i at den kunne være lavet bedre, men folk (altså dem
der reagerer på et indlæg) må nu altså selv være ansvarlige for
hvad de sender af sted.

Mønsteret - at brokkerøvene forårsager meget mere støj end
henstillingerne - er set før.

Jeg glemte at Xfutte før. Det gør jeg nu.

XFut dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Gimming

Dato : 28-10-01 22:57

Hvad skete der med Frits Pedersens spørgsmål.
Vi andre der kun har FWA tilbage, venter på nogle
tilbage meldinger fra dem der har fået FWA.
Der er ¨måske ingen tilsluttet endnu.
hilsen Niels Aage.
( FWA fra december 2001, hvis jeg er heldig)

Fra : Hokus

Dato : 28-10-01 23:39

Se her.
http://www.baandbyernes-antenneforening.dk/Startside.htm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-10-01 16:09

"Gimming" <Gimming@Get2net.dk> wrote in message

> ( FWA fra december 2001, hvis jeg er heldig)

jaja,,, glem det... De kan alligevel ikke levere. De er jo nød til at sige
at det er til Dec..... Fordi de har lovet at alle master var dækket på det
tidspunkt.....