Korrnews
Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-10-01 13:32

Jeg har for længe siden hentet Korrnews, og troede at nu skulle jeg
endelig have taget mig sammen til at få kikket på det, men så er det
hele på Tysk, og jeg fatter ikke en meter tysk
Nogen der har en opskrift på hvordan det skal sættes op, så jeg kan
sætte en header ind på alle indlæg der postet gennem news.milli.dk?

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-10-01 14:04

Ivar Madsen, du skrev:

> Nogen der har en opskrift på hvordan det skal sættes op, så jeg kan
> sætte en header ind på alle indlæg der postet gennem news.milli.dk?

Uden KorrNews indsæt denne linie i din Hamster.ini
news.addxhtrace=X-Hamster-Trace

Hvis du vil bruge KorrNews, så skal indlæggene fra dem der poster
igennem din server, en tur over Hamsterudbakken, gør de det. Hvis ja
og du ikke vil nøjes med Hamstertrace headeren, så skriv igen.

--
Henrik

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-10-01 15:08

On Sat, 27 Oct 2001 15:04:16 +0200, Henrik K Hansen
<bqd070p8bu9yrq001@sneakemail.com> wrote:

>Uden KorrNews indsæt denne linie i din Hamster.ini
>news.addxhtrace=X-Hamster-Trace

Den har jeg allerede.

>Hvis du vil bruge KorrNews, så skal indlæggene fra dem der poster
>igennem din server, en tur over Hamsterudbakken, gør de det. Hvis ja
>og du ikke vil nøjes med Hamstertrace headeren, så skriv igen.

Mod de server jeg henter / modtager news fra, opføre Hamster sig som en
reader, så de går en tur ud gennem Hamsterudbarken, så jeg skriver så
igen,,,

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-10-01 15:28

Ivar Madsen, du skrev:

> Mod de server jeg henter / modtager news fra, opføre Hamster sig som en
> reader, så de går en tur ud gennem Hamsterudbarken, så jeg skriver så
> igen,,,

Her er så en lille Header.def

If Header (From) Matches "Ivar Madsen"
quit
Else
Set header X-Tracert: Sendt igennem Millis server

Den sætter en X-Tracert: Sendt igennem Millis server
i alle indlæg pånær dem fra dig selv

Hvis det også skal være i dine indlæg så er det bare en linie.
Set header X-Tracert: Sendt igennem Millis server

Jeg ved ikke hvor meget du vil have med af oplysninger i den header

--
Henrik

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-10-01 16:58

On Sat, 27 Oct 2001 16:28:04 +0200, Henrik K Hansen
<bqd070p8bu9yrq001@sneakemail.com> wrote:

>Her er så en lille Header.def

Hvis virkning er selvforklarende, men skal det sættes ind i hamster.ini
eller er det til knorrnews?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-10-01 17:26

Ivar Madsen, du skrev:

> Hvis virkning er selvforklarende, men skal det sættes ind i hamster.ini
> eller er det til knorrnews?

Lav en fil som du f.eks kalder ivan.def og indsæt det jeg skrev, gem
den i din Korrnews mappe, start kornews.exe klik på assistent, klik på
Im Hamster auto........, klik på ok og schliessen, klik på
Konfiguration "news", Grundeinstellungen, Messagepath
C:\HAMSTER\Groups\News.Out\, Header.def ivan.def

Så kører det helt automatisk som en del af Hamsteren.

--
Henrik

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-10-01 19:08

On Sat, 27 Oct 2001 18:26:02 +0200, Henrik K Hansen
<bqd070p8bu9yrq001@sneakemail.com> wrote:

>Så kører det helt automatisk som en del af Hamsteren.

Jeg har gjort præcis som du skrev, og testet i milli.test, en lokal
gruppe, men det virker ikke, er det fordi det er en lokal gruppe, og
indlægene derfor ikke kommer i news.out?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-10-01 20:27

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-10-01 21:02

Ivar Madsen, du skrev:

> men det virker ikke, er det fordi det er en lokal gruppe, og
> indlægene derfor ikke kommer i news.out?

Ja.

--
Henrik