Hvilken håndfri til T28/T39?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 27-10-01 09:08

Hej,

Hvilken af Ericssons orignale håndfri kan i anbefale. Den med FM-radio (HPR-11), eller den alm. med svartast (HPB-10)? Eller en helt
anden?

P.s. Alle håndfri, der passer til T28 passer også til T39, ikke?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 27-10-01 10:30

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvilken af Ericssons orignale håndfri kan i anbefale. Den med FM-radio
(HPR-11), eller den alm. med svartast (HPB-10)? Eller en helt
> anden?

Hvis du har kronerne vil jeg klart anbefale en af de trådløse bluetooth
dimmere. Jeg har en HBH-10 sammen med en R520m og det virker rigtig godt.
HBH-10 er på vej ud, dens afløser hedder HBH-15 og der er vist osse noget
med en HBH-20 på vej.

Mvh Ebbe

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 27-10-01 10:44

> Hvis du har kronerne vil jeg klart anbefale en af de trådløse bluetooth
> dimmere.

Jeg kunne nok finde dem, hvis jeg havde brug for det, men jeg synes det er for dyrt, når jeg ikke bruger håndfri særlig tit. Hvad er
dit kendskab til de nye modeller, hvor kan jeg læse om dem?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 28-10-01 09:11

> Jeg kunne nok finde dem, hvis jeg havde brug for det, men jeg synes det er
for dyrt, når jeg ikke bruger håndfri særlig tit.

Min oplevelse er at jeg jeg bruger helst den håndfri når jeg taler i
mobiltelefon. Det at have begge hænder fri er virkerlig fedt. Men det har
man selvfølgelig osse med en håndrfri med ledning

> Hvad er dit kendskab til de nye modeller, hvor kan jeg læse om dem?

Ikke noget videre (jeg har jo allerede et bluetooth headset men lidt
søgning på infosync gav følgende:

HBH-15: http://www.infosync.no/show.php?id=569

HBH-20: http://www.infosync.no/show.php?id=1001

Mvh Ebbe