toast
Fra : -=[ *C4 Life* MalkE]~

Dato : 26-10-01 23:07

hvor køber jeg nogle skumbananer ? Kan ikke huske den adresse hvor du får
rabat ?

Venlig Hilsen Lonnie

Fra : Mickey

Dato : 26-10-01 23:05

"-=[ *C4 Life* MalkE]=-" <malke@conxion.dk> skrev i en meddelelse
> hvor køber jeg nogle skumbananer ? Kan ikke huske den adresse hvor du får
> rabat ?

a hva ??

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : -=[ *C4 Life* MalkE]~

Dato : 26-10-01 23:38

Så du kan godt adressen, så kom da med den Micke, nu, skal sQ bruge den

Fra : John K

Dato : 26-10-01 23:50

> Så du kan godt adressen, så kom da med den Micke, nu, skal sQ bruge den

Endnu et eksempel på at skumbananer burde forbydes på lige fod med E og
andre lignende produkter :)

Mvh

John K

Fra : Mickey

Dato : 27-10-01 00:33

Fra : Fischer

Dato : 27-10-01 06:21

> a hva ??

Mon ikke Lonnie / -=[ *C4 Life* MalkE]=- tænker på:
hvor Kurt Christiansen forsøgte at sælge en Ericsson GA318 her i gruppen,
hvor køb & salg ikke er velset.

Vi var nogle stykker der bød i skumbananer .......

*Fischer