ungarn
Fra : Keld Loll Rasmussen

Dato : 26-10-01 17:22

er der nogen der ved hvor jeg får fat på et buro der lejer ferie huse ud i
ungarn. M.V.H. Keld

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 06-11-01 00:44

Keld Loll Rasmussen <keld.loll@rasmussen.mail.dk> wrote:

> er der nogen der ved hvor jeg får fat på et buro der lejer ferie huse ud i
> ungarn. M.V.H. Keld

Jeg har ikke nogen direkte hjælp (=link). Men du kan prøve at søge via
www.Google.com
Eller måske endnu bedre: Ringe til den ungarske ambassade i Kbh. (de
står i telefonbogen, du ved, den der tryksag Det er meget, meget
flinke mennesker ... og så får du en rigtigt levende person i røret.
Ungarn er et vidunderligt rejseland, så jeg ønsker jer god fornøjelse.

Du skal nok undgå Balaton-søen... det er sådan et omvendt Mallorca. Her
sidder alle turisterne i en rundkreds på land og kigger udover vandet
.... som er en sø. På Mallorca sidder alle turisterne i en rundkreds på
en klat land (= en ø) og .... åååh, jeg opgiver min beskrivelse. Men jeg
håber, at du forstår billedet.

God tur.
--
venlig hilsen,