AbstractCellEditor
Fra : Morten Rasmussen

Dato : 26-10-01 09:13

Er de nogle der har set et eksempel på brugen af AbstractCellEditor!? Jeg
kan desværre ikke finde nogle, men jeg vil gerne have at min tabel kaqn
editeres som normalt. (Hvis man ikke definere sin egen kan man ex. taste
bogstaver i en talkolonne og tallet/teksten overskrives ikke når kun man
klikker en gang i en celle).

Mvh. Morten

Fra : Jacob Nordfalk

Dato : 26-10-01 10:12

Morten Rasmussen wrote:

> [...]
> editeres som normalt. (Hvis man ikke definere sin egen kan man ex. taste
> bogstaver i en talkolonne og tallet/teksten overskrives ikke når kun man

Kig i stedet på DefaultCellEditor - den har en konstruktør der tar' et JTextField.
Dette tekstfelt kunn du ændre efter behov (f.eks med en anden datamodel, med
netarving og omdefinering af getText(), eller fange tastaturhændelser og tjekke
for bogstaver)

--
Jacob Nordfalk

Fra : Jacob Nordfalk