MIDlets ? J2ME
Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 25-10-01 21:59

Hejsa

Jeg skal igang med at kode nogle midlets til J2ME (jubiii),men er der
nogen som har nogen erfaringer med dette eller kender nogle gode resouercer

Det jeg primært vil lave er slå netværks applicationer, hvor jeg dels
laver en servlet/jsp side itl at føde data og en midlet til at fremvise dem.

mvh
henrik

Fra : Christian Damsgaard

Dato : 26-10-01 07:19

Hej Henrik,

Jeg har selv rodet noget med MIDP og syntes at SUN's egen bog der
understøtter API'er ok. Hvis du har et års erfaring med Java eller mere
tager ikke særlig lang tid at sætte sig ind i J2ME arkitekturen. Sammen med
en kollega gennemgik/afprøvede vi API'er fra A til Z på to dage under
JavaOne i sommers.

/Christian Damsgaard

Fra : Jacob Nordfalk

Dato : 26-10-01 09:54

Du kan også prøve Borland JBuilder - de har en udvidelse kaldet MobileSet som giver et komplet
miljø incl. emulator til CLDC/MIDP... og det er endda gratis:

http://borland.com/jbuilder/mobileset/

--
Jacob

Fra : Jacob Nordfalk

Dato : 26-10-01 15:09

--
Jacob Nordfalk

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 26-10-01 22:16

Jacob Nordfalk wrote:

> Du kan også prøve Borland JBuilder - de har en udvidelse kaldet MobileSet som giver et komplet
> miljø incl. emulator til CLDC/MIDP... og det er endda gratis:
>
> http://borland.com/jbuilder/mobileset/

tak for tippet, har du nogen erfaringer med SUN wireless toolkit og dens
Netbeans itegration.

Fra : Jacob Nordfalk

Dato : 28-10-01 10:34

Henrik Lynggaard wrote:

> tak for tippet, har du nogen erfaringer med SUN wireless toolkit og dens
> Netbeans itegration.

Nej

--
Jacob Nordfalk

Fra : Jacob Nordfalk

Dato : 28-10-01 10:36

Henrik Lynggaard wrote:

> tak for tippet, har du nogen erfaringer med SUN wireless toolkit og dens
> Netbeans itegration.

Nej

--
Jacob Nordfalk