Find teleselskab ud fra telefon nr. ?
Fra : Magnus

Dato : 25-10-01 20:25

Jeg har en sms liste som man kan tilmelde sig på min hjemmeside men hvordan
kan jeg finde ud af hvilket teleselskab nummeret hører under så nummeret kan
få den rigtigt "@teleselskab.dk" i enden.

Er numrene delt op mellem selskaberen så de hver har et område eller er der
en hjemme side som man kan slå nummeret op.

//Magnus

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-10-01 22:29

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote:

> [...]
>
>Er numrene delt op mellem selskaberen så de hver har et område eller er der
>en hjemme side som man kan slå nummeret op.

Indtil 1. juli var det nemt. Men så fik vi nummerportabilitet, så den holder
ikke mere. Numrene tildeles stadig i serier, men du kan ikke være sikker på,
om brugeren har flyttet det til et andet selskab.

Nummerserierne kan du se på www.tst.dk under nummerforhold.

Peter

Fra : Mickey

Dato : 25-10-01 23:50

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
på,
> om brugeren har flyttet det til et andet selskab.

hvis en bruger får et nummer fra et teleselskab, flytter til et andet og
senere opsiger sit abonnement og nummer - ryger nummeret så tilbage til det
"originale" selskab ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :